ّ

دانلود ترینر بازی Prince of Persia The Forgotten Sands

دانلود ترینر بازی Prince of Persia The Forgotten Sands

شما می توانید با ترینر Prince of Persia The Forgotten Sands از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Prince of Persia The Forgotten Sands همراه گیم کیو باشید.

عنوان Prince of Persia به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد. اما شهرت این بازی زمانی بیشتر شد که کمپانی مطرح Ubisoft حق انتشار این بازی را از آن خود کرد. این کمپانی با عرضه سه گانه Sands of Time توانست این بازی را به اوج شهرت برساند. این شرکت که در سال 2008 هم یک نسخه دیگر از این عنوان را با حال و هوایی بسیار جدید عرضه کرد که این عنوان هم با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان رو به رو شد. آخرین نسخه این سری از بازی ها که Prince of Persia The Forgotten Sands نام دارد، داستان بین نسخه های Sands of Time و Warrior Within را روایت می کند. داستان بازی Prince of Persia The Forgotten Sands از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر حمله کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند.

اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود. سازندگان بازی درباره داستان گفته اند که “مطمئن باشید داستان بازی ارتباط محکم تری بین نسخه های Sands of Time و Warrior Within ایجاد خواهد کرد. اما سیر داستانی بازی به گونه ای است که اگر این دو نسخه را هم بازی نکرده باشید، می توانید لذت کافی از داستان بازی ببرید. طراحی محیط بازی Prince of Persia The Forgotten Sands بسیار خوب و با جزئیات است. مکان های بازی از نقش و نگارهای زیادی تشکیل شده اند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده اند. سازندگان بازی اعلام کرده اند که به مدد استفاده از موتور بازی سازی Anvil در صحنه های مبارزه دشمنان زیادی را مشاهده می کنید که باید با استراتژی خاص خود آن ها را از بین ببرید. در بازی Bossهای زیادی هم وجود خواهند داشت که برخی از آن ها بسیار بزرگ هستند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.