ّ

دانلود ترینر بازی Call of Juarez The Cartel

دانلود ترینر بازی Call of Juarez The Cartel

شما می توانید با ترینر Call of Juarez The Cartel از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Juarez The Cartel همراه گیم کیو باشید.

فیلم‌های وسترن و غرب وحشی در ذهن تمام مردم دنیا نفوذ کرده‌اند و همه دوست دارند که آن لباس چرم را بپوشند و سوار بر اسب خود چند تبه‌کار را در کافه‌ای کهنه به رگبار گلوله بپردازند. این ایده توسعه‌دهندگان استدیو Techland را تحت تأثیر خود قرار داده است و باعث تولید یک بازی سبک وسترن و اول‌شخص به نام Call of Juarez: The Cartel شده است. این بار قرار نیست که در خاک‌وخل و صحراهای آمریکا به مبارزه پرداخت و بلکه بازی به دنیای مدرن آمده است و به‌عنوان مأمور قانون در شهرهای امروزی لس‌آنجلس و مکزیکوسیتی به اعمال قانون خواهید پرداخت و آدم بدهای داستان را به سزای اعمالشان خواهید رساند. با ورود به بازی Call of Juarez: The Cartel با انتخاب سه شخصیت روبه‌رو خواهید شد و می‌توانید به‌جای یکی از این سه مأمور دولت قرار بگیرید و شروع به نابود کردن کارتل مواد مخدر قدرتمندی کنید. بعدازآن هر چه لازم است انجام دهید، تنها کشتن و پاک‌سازی مناطق از این موادفروشان تفنگ به دست است.

بازی به لطف بخش Co-Op آن جذاب‌تر از نسخه‌های پیشین دنبال می‌شود و همچنین دریافت تماس و پیامک روی گوشی شخصیت اصلی نیز جالب است و حس و حال GTA را به آدم منتقل می‌کند. این کابوی‌های حرفه‌ای تنها منتظر تماس‌های مأموران مخفی هستند و مراحل را از این بخش دریافت خواهند کرد و بعدازآن است که دست روی ماشه خواهید گذاشت و این روح کابویی و غرب وحشی را به این تبه‌کاران نشان خواهید داد. در این میان دختر یکی از رهبران کارتل مواد مخدر دست به همکاری زده است و پشت سر هم آدم برای کشتن او فرستاده می‌شود. وظیفه شما این است که هر آنکه جلوی راه او قرار می‌گیرد را نابود کنید و اجازه عمل به کسی را ندهید. Call of Juarez: The Cartel دنیایی از تبه‌کاران و روابط عجیب بین آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت و شما نیز با سه مأمور دولت روبه‌رو هستید و همه از شما انتظار دارند که جامعه را از وجود این آدم‌ها پاک‌کنید و حداقل در حد تلاش نیز ذره‌ای امید در رگ‌های مرده رؤیای آمریکایی تزریق کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.