ّ

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 1

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 1

شما می توانید با ترینر Shadow Warrior 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 1 همراه گیم کیو باشید.

بازی Shadow Warrior اولین نسخه در سری بازیهای اول شخص سبک اکشن-ماجراجویی “سایه جنگجو” می باشد که توسط استودیوی مستقل Flying Wild Hog که عنوان Hard Reset نیز ساخته آن ها می باشد، ساخته شده و به وسیله کمپانی Devolver Digital در سال 2013 منتشر شد. که با درخشش، Lo Wang جنگجوی افسانه ای و زیرک و سریع همراه شده است. نیروی مرگبار قدرت آتش چیره کننده را با دقت ظریف یک کاتانا برای از بین بردن ارتش های بی رحم از قلمرو سایه ها را در تغییر شکل خیره کننده بصری و مهیج این عنوان شوتر اول شخص کلاسیک با یکدیگر ترکیب نمایید و راه خود را به سمت غرور و افتخار هموار کنید! شخصیت اصلی بازی فردی به نام Lo Wang است که ماموریت دارد برای ارباب مکار خود یک تیغه افسانه ای دارای قدرت بی حد و مرز پیدا کند.

در بازی Shadow Warrior 2013 او در مورد ارتباط تیغه با خدایان باستان متعلق به قلمروی دیگر و اینکه اربابش می خواهد جهان ما را به آستانه ویرانی سوق دهد، باخبر می شود، به اربابش خیانت می کند. حال Lo Wang باید با استفاده ترکیبی استادانه از اسلحه، تیغه ، جادو و افسانه، حقیقت موجود در مورد تهاجم شیطانی را کشف کند و شرارت را به تاریکی برگرداند. شمشیر katana افسانه ای خود را برای قلع و قمع دشمنان یا باز کردن حرکتها و حملات ویژه برای بریدن انبوهی از دشمنان با یک پاس سریع از انبوهی خشمگین، آماده سازید. تخریب پذیری بازی بسیار پیچیده و پویا نیست ولی برای یک بازی که هسته آن بر مبنای کشت و کشتار بوده قابل قبول است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.