ّ

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 2

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 2

شما می توانید با ترینر Shadow Warrior 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 2 همراه گیم کیو باشید.

بازی Shadow Warrior یک بازی قدیمی و با اصالت است که گیم‌پلی آن از آثاری چون Doom الهام گرفته شده است با این تفاوت که در اینجا فقط محدود به سلاح‌های گرم نیستید و زرادخانه‌ای از سلاح‌های گرم و سرد که تعداد آن‌ها به ۷۰ عدد می‌رسد و حتی چند فن جادویی‌ مانند در اختیار دارید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان بازی را سلاخی کنید. شاید تنها صفت‌هایی که برای توصیف گیم‌پلی بازی مناسب باشند، سریع، خشن و بی‌نهایت هیجان‌انگیز هستند. در محیط‌های بازی معمولا با خیل عظیمی از دشمن‌ها روبرو می‌شوید که ممکن است موجودات اهریمنی یا ابر سرباز‌های انسانی یا حتی نیرو‌های یاکوزا باشند و وظیفه شما است که آن‌ها را از بین ببرید.

درست است که بازی زمانی که آن را برای دومین بار شروع می‌کنید از حیث داستانی چیز تازه‌ای ندارد، اما همان عاملی که باعث شده بازی‌هایی مثل Doom یا Duke Nukem پس از گذشت این همه سال هنوز هم ارزش تکرار داشته باشند، در بازی Shaodow Warrior 2 هم وجود دارد. مخصوصا اینکه محیط مراحل این بازی یا دشمنان آن، به شکلی تصادفی ایجاد می‌شوند و در نتیجه در هر بار بازی کردن، با نوع جدیدی از دشمن‌ها در محیط‌های جدیدی روبرو می‌شود و همین امر ارزش تکرار بالایی به بازی می‌دهد. به‌علاوه در کل دشمن‌ها تنوع خیلی خوبی دارند و وجود چند غول‌آخر با طراحی عالی در بازی هم مزید بر علت است تا بخواهید چندین بار طعم مبارزه با آن‌ها را با سلاح‌هایی جدید بچشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.