ّ

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 3

دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 3

شما می توانید با ترینر Shadow Warrior 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Shadow Warrior 3 همراه گیم کیو باشید.

Shadow Warrior 3 قزار است مجموعه ی شوتر اول شخص خود را با ترکیب گان پلی دیوانه وار و سریع ، مبارزه با اسلحه های سرد و سیستم جدید و منحصر به فرد دویدن به سطح جدیدی برساند . در این نسخه شخصیت اصلی این مجموعه یعنی لو وانگ و رئیسش اوروچی زیلا ، قرار است به یک ماموریت بسیار سخت و غیر ممکن بروند و یک اژدهای باستانی را که به طور ناخواسته از زندان ابدی رها شده است را بگیرند . لو وانگ که با اسلحه های مختلف سرد و گرم مسلح شده است ، به قسمت های مختلف جهان سفر می کند تا بتواند سرنخ هایی از این اژدها به دست آورد و نهایتا بتواند او را پیدا کند و دنیا را از وضیعت آخرالزمانی ای که پیدا کرده نجات دهد . بازی Shadow Warrior 3 هم مانند دیگر نسخه های سری خود گیم پلی بسیار سرعتی و خشونت آمیزی دارد و در آن بازیکن از انواع مختلف اسلحه های گرم ، شمشیرها و تیغه ها استفاده می کند.

همچنین شاهد یک سری موارد فانتزی و اغراق آمیز و بعضا خنده دار در طول بازی هستیم که جنبه ی جذاب و خاصی به آن می بخشد . شما همچنین می توانید در طول مبارزات یک سری حرکات نمایشی بسیار زیبا و تماشایی را اجرا کنید . این بار محیط بازی بسیار پویاتر از قبل شده است . هر مکانی شاهد بافت های محافظتی مخصوص به خود می باشد که این موارد می تواند چالش های بزرگی را برایتان ایجاد کند ، شما برای گذر از این موانع باید برای حرکات خود برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید . توسعه دهندگان این عنوان حال و هوای آن را ژاپن نئو فئودال می نامند که ترکیبی از حال و هوای فئودالی کشور ژاپن و دنیای مدرن امروز می باشد . مثل همیشه طنز نیز جزو عناصر مهم و جدا نشدنی بازی است و انتظار می رود بازهم شاهد موقعیت های خنده دار و بامزه ی زیادی در بازی باشیم .

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.