ّ

دانلود ترینر بازی Grid Legends

دانلود ترینر بازی Grid Legends

شما می توانید با ترینر GRID Legends از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی GRID Legends همراه گیم کیو باشید.

اگر از طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی باشید، قطعاً تا به امروز بازی‌های زیادی در این سبک تجربه کرده‌اید. از سری معروف Need for Speed گرفته تا بازی Forza Horizon که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت، تجربه سرعت سرسام‌آور این اتومبیل‌ها را به خورد ما داده‌اند. در این میان، سری بازی‌های GRID نیز همواره در سطح کیفیتی بالایی قرار داشته‌اند و تجربه لذت‌بخش و واقع‌گرایانه‌ای از ژانر اتومبیل‌رانی به خورد بازیکن داده‌اند. بازی GRID Legends از استودیو Codemasters جدیدترین عنوان این سری بوده که با گرافیکی خیره‌کننده و زیبا، تجربه لذت‌بخش از مسابقات در پیست‌های حرفه‌ای اتومبیل‌رانی را در اختیار شما قرار خواهد داد، پس کمربندهای خود را سفت بسته و برای فشار دادن پدال گاز آماده شوید! این بازی سبک واقع‌گرایانه را به آرکید ترجیح داده و تمامی مسابقات آن داخل پیست‌های حرفه‌ای جریان خواهد داشت. شما می‌توانید خودتان طراح این مسابقات شوید و رویدادهای مختلف را با اتومبیل دلخواه خود تجربه کنید.

نکته جالب این است که باز GRID Legends بخش داستانی نیز داشته که با استفاده از ویدیوهای ضبط‌شده واقعی از راننده‌های حرفه‌ای برای شما روایت می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این بازی می‌توان به شبیه‌سازی دقیق کنترل اتومبیل‌ها، تنوع بالای آن‌ها و گرافیک خیره‌کننده و زیبا اشاره کرد. کلاس‌های مختلفی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای در بازی GRID Legends وجود دارند، از اتومبیل‌های رالی گرفته تا کامیون‌های قدرتی و یا خودروهای کلاسیک مسابقه‌ای. دقت بالایی در ساخت و طراحی این اتومبیل‌ها به کار گرفته شده و همگی از تخریب پذیری و فیزیک واقع‌گرایانه‌ای بهره‌مند هستند. تمامی پیست‌ها نیز به شکلی هوشمندانه طراحی شده‌اند تا در هر کدام چالش متفاوتی مقابل راه راننده قرار دهند. در مجموع بازی GRID Legends می‌توان تجربه‌ای لذت‌بخش از شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی دانست که با گرافیکی زیبا و تنوع بالای اتومبیل‌هایش، ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.