ّ

دانلود بازی Stronghold 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Stronghold 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر

بدون شک همه ما سری بازی Stronghold را به‌عنوان سلطان بازی‌های استراتژیک می‌شناسیم. جایی که جنگ‌های صلیبی را از دیدگاه جالبی مشاهده کردیم و واقعاً با سلطان‌ها و لردها مواجه شدیم. استودیو Firefly Studios بعد از دو نسخه فوق‌العاده این بار با بازی Stronghold 3 برگشت و ما را به دنیایی فانتزی با تم استراتژیک برد، جایی که واقعاً وارد داستان‌های خیالی شدیم و این بار با اژدهای قدرتمند مواجه شدیم و سیستمی دیگر را از این بازی مشاهده کردیم. با دانلود بازی Stronghold 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

جایی که دنیای زیبایی که می‌شناسیم مانند همیشه در دو خط اقتصادی و نظامی پیش می‌رود. بازی Stronghold 3 همانند نسخه‌ی قبل دو نوع کمپین دارد. یکی نظامی و دیگری اقتصادی، در قسمت نظامی شما خط اصلی داستان را دنبال می‌کنید. بازی ازآنجا شروع می‌شود که Wolf شبانه به قلعه شما حمله کرده است و شما و همسرتان باید از قلعه فرار کنید تا اسیر نشوید. سپس در مراحل بعدی مانند نسخه‌ی قبل به تجدیدقوا پرداخته و به مقابله با ولف می‌پردازید. بیشتر مأموریت‌های شما پیرامون جمع‌آوری غذا و مهمات می‌گذرد و بعدازآن است که باید وارد جنگ شوید یا اینکه در مقابل دشمن دفاع کنید. مانند همیشه باید برای افراد بیکار دهکده شغل ایجاد کنید و با تنظیم مالیات و خوشحال نگه‌داشتن مردم و همچنین جیره‌بندی مناسب غذا، یک امپراتوری بزرگ تشکیل دهید. این سری همیشه مراحل داستانی فوق‌العاده‌ای داشته است و با گیم پلی خود توانسته همه را مجذوب خود کند. حالا می‌توانید در سومین نسخه بازی با ورود به عصر فانتزی یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های آن را تجربه کنید.

Stronghold 3 ورود به عرصه‌های جدید با جذابیت همیشگی است. این بازی تغییرات زیادی به خود دیده است و اگر اولین بار است که وارد آن می‌شوید، قطعاً با یک سری مشکلات مواجه خواهید شد. بشر در تمام تاریخ خودش به جنگ و خون‌ریزی پرداخته است ورگه‌هایی از خیانت در تمام داستان‌های کهن دیده می‌شود. این بار می‌توانید شخصاً وارد این جنگ شوید و مانند داستان‌هایی که از قرون وسط شنیده‌اید، سربازان خود را تعلیم دهید و آن‌ها را به میانه جنگی مخاطره‌آمیز ببرید. استفاده از موسیقی دل‌نشین و همچنین داستان جذاب از نکات مثبت این بازی است. شاید Stronghold 3 به‌اندازه اولین نسخه بازی جذاب نباشد اما می‌تواند ساعت‌ها شمارا در دنیای فانتزی و زیبایش غرق و سرگرم کند.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : Dual Core CPU – 2.0GHZ
  • رم : 2 گیگابایت
  • گرافیک : ATI HD2600 XT یا Nvidia 7900 GS
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 5 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط عصر بازی


Stronghold 3[ قلعه 3 ]


حجم بازی: 3.92 گیگابایت

باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.