ّ

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر

بدون شک Infinity Ward یکی از فعالان عرصه بازی‌های سبک اکشن و شوتر است. امروزه بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز توانسته علاقه‌مندان زیادی را مجذوب خود کند. علاقه‌مندانی که روح و جسمشان را یکی کرده و با عشق هر چه تمام تر به تجربه بازی‌های موردپسند خود می‌پردازند. سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک خود است که به گفته خیلی‌ها بی‌رقیب‌ترین بازی‌های این نسل نیز هست. با دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می‌کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات‌متحده آمریکا با روسیه مربوط می‌شود، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیروهای روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند. در همین حال جنگ در میان روسیه و ایالات‌متحده با تلاش‌های یکی از گروه‌های دلتا فورس، به نفع آمریکا پیشروی می‌کند و نیروهای آمریکایی موفق به بیرون راندن روسی‌ها از نیویورک می‌شوند. دو ماه بعد، ماکاروف به یک هواپیما در هامبورگ آلمان که حامل ریاست جمهوری روسیه یعنی Boris Vorshevsky است حمله می‌کند. این اقدام به‌منظور جلوگیری از صلح روسیه و آمریکا انجام می‌گیرد. در اواسط این حمله ناگهانی، اعضای گروه امنیتی F.S.O که سعی در محافظت از رئیس‌جمهور را داشتند، تلاش می‌کنند تا ایشان را بر بالگردی سوار نموده و از محل حادثه دورنمایند؛ اما این اقدام با موفقیت پیش نرفته و نیروهای ماکاروف به قتل‌عام آنان می‌پردازند.

در ادامه ماکاروف برنامه‌های خود پیرامون آینده‌ی روسیه را به Boris Vorshevsky توضیح می‌دهد. او در نظر دارد که کنترل کامل قاره اروپا می‌بایست به دست روسیه بیفتند، این کار تنها باقدرت نمایی با استفاده از سلاح‌های اتمی امکان‌پذیر است. Vorshevsky در ارائه کردن کدهای مربوط به راه‌اندازی بمب‌های اتمی مقاومت می‌کند و در مقابل ماکاروف از نقطه‌ضعف او استفاده می‌کند: گروگان‌گیری دختر رئیس‌جمهور یعنی Alena؛ او به‌منظور اطمینان از موفقیت برنامه‌های خود، بمب‌های شیمیایی را از Sierra Leone به اروپا منتقل کرده است و باوجود تلاش‌های بسیار گروه‌های امنیتی همچون SAS برای جلوگیری از این حوادث، فعال‌سازی این بمب‌ها آغاز می‌شود. این حملات، راه‌های ارتباطی شبکه‌ای را در سرتاسر اروپا با مشکل مواجه می‌کند که به روسیه امکان تصرف بسیاری از قسمت‌های اروپا را می‌دهد، در مقابل ایالات‌متحده نیز نیروهای خود را برای نبرد اعزام می‌کند. در ادامه این رویدادها، گروه پرایس دستور اعزام به کشور سومالی را دریافت می‌کند و در آنجا سرنخ‌هایی از سازنده‌ی بمب‌ها بانام “Volk” به دست می‌آورد.

راهنمای نصب

    — دوبله نیوتک

  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.

  • — دوبله سریر گیم

  • فایل Setup.exe را اجرا و مراحل نصب را طی کنید.
  • سپس محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : Intel Core 2 Duo E6600 یا AMD Phenom X3 8750
  • رم : 2 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GeForce 8600GT یا ATI Radeon X1950
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 16 گیگابایت
اطلاعات فایل

Call of Duty: Modern Warfare 3 [ندای وظیفه: جنگ‌های پیشرفته 3]


حجم بازی: 13 گیگابایت

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

3 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • سلام

    15 فروردین 1403 21:10

    سلام من بازی را از همین سایت نصب کردم ولی در پایان مرحه اول وقتی میخوام هلیکوپتر را نابود کنم کامپیوتری باهاش بتوان ابنکار را انجام داد پیدا نمی کنم علامت 4 موشک را پایین نشان میدهد ولی نحوه استفاده را بلد نیستم

  • farhad

    23 مرداد 1402 19:40

    سلام کوم دوبله کاملتره؟

    • fattah

      24 مرداد 1402 03:40

      سلام
      هر دو دوبله کامل و با کیفیت هستن.
      خودم بیشتر دوبله های نیوتک رو دانلود میکنم