ّ

دانلود ترینر بازی Total War Three Kingdoms

دانلود ترینر بازی Total War Three Kingdoms

شما می توانید با ترینر Total War Three Kingdoms در بازی حرفه باشید و در برابر دشمنانت تقلب کن. و با ما در دانلود ترینر بازی Total War Three Kingdoms همراه گیم کیو باشید

بازی Total War Three Kingdoms به عنوان جدیدترین ساخته‌ی کمپانی کریتیو اسمبلی می‌باشد. این بازی مورد انتظار شما را به چین باستان می‌برد؛ به دوره‌ای پر تلاطم که سه امپراطوری بزرگ در حال رقابت و نبرد برای تصرف کل کشور چین هستند. در این بازی شما باید انتخاب کنید که در سمت کدام‌یک از این قدرت‌ها و فرماندهان آنان هستید و می‌خواهید چطور کنترل چین باستان را در دست بگیرید. این بازی با تغییرات و ویژگی‌های جدیدی که در خود دارد، طعم تازه‌ای از سری توتال وار را به مخاطب می‌دهد.

داستان بازی Total War Three Kingdoms مربوط می‌شود به وقایع اواخر قرن دوم و اوایل قرن سوم میلادی که سلسله‌ی هان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سلسله‌های تاریخ چین دیگر وجود خارجی نداشته و به طور کامل تجزیه شده است. شخصی به نام دونگ ژو از طریق امپراطور خردسال که کودکی بیش نیست و تنها نام امپراطور را یدک می‌کشد و دو فرمانده به نام‌های سائو سائو و یوان شائو، به عنوان اصلی‌ترین شخصیت چین باستان حکم‌رانی می‌کند که البته همکاری آن‌ها در قالب یک اتحاد بسیار شکننده واقع شده است. داستان این بازی تا حد زیادی بر اساس یک رمان که توسط شخصی به نام لو گوان‌ ژونگ در قرن چهاردهم میلادی نوشته شده، روایت می‌شود. بازی به شدت به این رمان وفادار بوده و تا حد بسیار زیادی متاثر از آن است. این را می‌توان از ابرقدرت بودن برخی از شخصیت‌های بازی و حرکات تاکتیکی حیرت‌آوری که می‌توانند انجام دهند متوجه شد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.