ّ

دانلود ترینر بازی The Forest

دانلود ترینر بازی The Forest

شما می توانید با ترینر بازی The Forest در بازی حرفه باشید و در برابر دشمنانت تقلب کن. با دانلود ترینر بازی The Forest همراه گیم کیو باشید.

در بازی The Forest ساخت شرکت Endnight Games Ltd، شما نقش یکی از بازماندگان سقوط هواپیما را بر عهده دارید. در ابتدا باید مواد غذایی لازم خود را در میان جنگل پیدا کنید. می‌توانید از چوب و مقداری طناب، تیر و کمان بسازید، یا از وسایل داخل هواپیما برای شکار استفاده کنید. در حالی به دنبال مواد غذای می‌گردید، متوجه می‌شوید این جزیره آن‌قدرها هم متروکه نیست و ساکنینی دارد. ساکنین آدم خوار!

هواپیمای که سوار آن بودید بر اثر سانحه‌ای در دریا سقوط می‌کند. خوشبختانه موفق می‌شوید خودتان را به ساحلی برسانید. در این جزیره متروکه نشانه‌ای از تمدن دیده نمی‌شود. برای آن‌که بتوانید به زندگی خود در جزیره ادامه دهید باید مواد غذایی جمع کنید. اسباب و وسایلی که از هواپیما باقی ماندن شما را در این راه کمک خواهند کرد. منتها زنده ماندن به همین راحتی نیست و موجوداتی قصد جان شما را دارند.

حالا باید اردوگاهی بسازید تا در مقابل این قبیله از جان خود محافظت کنید. می‌توانید با اره‌های برقی درختان را قطع کرده و اطراف پایگاه خود را دیوار چوبی بکشید. برای نابود کردن دشمنان آدم‌خوارتان، نیز می‌توانید از سلاح‌های شکاری خود استفاده کنید یا برای آن‌ها تله بگذارید. در طول روز جزیره را جستجو کنید و هنگام شب از پایگاه خود دفاع کنید. سلاح‌های جدید بسازید. با بالا بردن مهارت‌های مبارزه می‌توانید زنده ماندن خودتان را افزایش دهید. در مواجه با دشمنان دو حالت را می‌توانید در پیش بگیرید، با مخفی‌کاری از کنار آن‌ها بگذرید یا جنگ تن به تن انجام دهید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 20 بهمن 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.