ّ

دانلود ترینر بازی Aircraft Carrier Survival

دانلود ترینر بازی Aircraft Carrier Survival

شما می توانید با ترینر Aircraft Carrier Survival از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Aircraft Carrier Survival همراه گیم کیو باشید.

Aircraft Carrier Survival به بازی بقای ناو هواپیمابر خوش آمدید، شبیه‌سازی که در واقعیت بی‌رحمانه جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، جایی که قدرت شما به عنوان یک فرمانده سرنوشت یک غول نیروی دریایی را تعیین می‌کند. در طول جنگ جهانی دوم کنترل ناو هواپیمابر، خدمه، افسران و هواپیماهای آن را به دست بگیرید. با انتخاب تجهیزات، خدمه و اسکورت مناسب برای ماموریت، یک مثال از مهارت نظامی ارائه دهید. به یاد داشته باشید که موفقیت شما تا حد زیادی به انعطاف پذیری شما در مدیریت منابع ناوگان موجود بستگی دارد. در بازی Aircraft Carrier Survival یک خدمه را تعیین کنید و انتخاب کنید که افسران شما باید روی چه چیزی تمرکز کنند. کشتی شما ایستگاه های زیادی برای انسان دارد و مدیریت صحیح کلید اجرای نقشه شما خواهد بود، چه با برخورد مستقیم با دشمن، گذر از کنار آنها و یا انتخاب یک مسیر جایگزین برای جلوگیری از تماس کامل. تیم های کنترل آسیب شما می توانند آتش سوزی، حملات اژدر، سیل بدنه، بمباران دشمن، حملات هوایی و حملات انتحاری از هواپیماهای دشمن را کنترل کنند، اما نه همه آنها را به یکباره ارزیابی کنید که برای بقا باید ابتدا با کدام تهدیدها مقابله کرد .

در بازی Aircraft Carrier Survival از مانورها، هواپیماها، برجک های ضد هوایی و هر چیز دیگری که می توانید برای زنده ماندن از حمله دشمن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر دشمنی که جرات حمله به شما را داشته باشد در اعماق اقیانوس آرام قرار خواهد گرفت. آیا تمام جان‌های کشتی را به خطر می‌اندازید تا فرد نیازمند را نجات دهید؟ آیا آنچه را که برای تصمیم گیری در محل لازم است دارید؟ مهم نیست که برخی از قربانی ها لازم خواهد بود و تنها منبع رستگاری پیروزی است. در این بازی از اطلاعات جمع آوری شده در طول ماموریت های بازبینی برای آماده سازی خلبان ها و هواپیماها برای عملیات های بزرگ استفاده کنید. پایگاه های زمینی دشمن و حتی کل ناوگان آنها را هدف قرار دهید. قبل از انتخاب جهت حمله و تصمیم گیری در مورد توالی اهداف و مانورها، حریفان را شناسایی کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.