ّ

دانلود کرک بازی GTA V

دانلود کرک بازی GTA V

بازی Grand Theft Auto V یا همان بازی GTA V عنوان یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت بازی سازی قدرتمند راک‌استار نورث توسعه یافته و راک‌استار گیمز آن را منتشر کرده‌است. بازی جی تی آی وی در سال 2015 برای PC عرضه شد. بازی GTA V حدود 285 میلیون دلار هزینه برداشت که یکی پرهزینه ‌ترین بازی تاریخ شد و این بازی با بیش از 160 میلیون نسخه، دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ بدل شود. با دانلود کرک بازی GTA V همراه گیم کیو باشید.

داستان بخش تک نفره (حالت داستانی) که در ایالت خیالی سن آندریاس، بر اساس کالیفرنیای جنوبی اتفاق می‌افتد، سه قهرمان را دنبال می‌کند – سارق بازنشسته بانک مایکل دی سانتا، گانگستر خیابانی فرانکلین کلینتون، و فروشنده مواد مخدر و تفنگچی ترور فیلیپس – و تلاش‌های آنها برای ارتکاب دزدی در حین تحت فشار یک سازمان دولتی فاسد و جنایتکاران قدرتمند. طراحی جهان باز به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه در حومه شهر سن آندریاس و شهر خیالی لس سانتوس، بر اساس لس آنجلس، پرسه بزنند. بازی از دید سوم شخص یا اول شخص انجام می شود و دنیای آن پیاده و با وسیله نقلیه پیمایش می شود. بازیکنان سه قهرمان اصلی را در طول تک‌نفره کنترل می‌کنند و بین آن‌ها جابه‌جا می‌شوند، هم در حین و هم در خارج از ماموریت. داستان بر روی سکانس‌های دزدی متمرکز است و بسیاری از ماموریت‌ها شامل تیراندازی و گیم‌پلی رانندگی است.

تیم سازنده از بسیاری از پروژه‌های قبلی خود مانند Red Dead Redemption و Max Payne 3 تأثیر گرفت و بازی را با محوریت سه قهرمان اصلی طراحی کرد تا در ساختار اصلی نسخه‌های قبلی خود نوآوری کند. بسیاری از کار توسعه، ایجاد جهان باز را تشکیل می‌داد، و چندین عضو تیم تحقیقات میدانی را در اطراف کالیفرنیا برای گرفتن فیلم برای تیم طراحی انجام دادند. موسیقی متن بازی دارای یک موسیقی اصلی است که توسط تیمی از تهیه کنندگان که طی چندین سال با یکدیگر همکاری داشته اند ساخته شده است. در سپتامبر 2013 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360، در نوامبر 2014 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در آوریل 2015 برای مایکروسافت ویندوز و در مارس 2022 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

76 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • Amir

    08 اسفند 1402 07:02

    اگه از سایتتون دانلود کنم نیازی به کرک نداره؟

    • fattah

      08 اسفند 1402 09:47

      سلام
      خیر ، نیازی به نصب مجدد کرک نیست خوده بازی کرکی هست

1 3 4 5