ّ

دانلود ترینر بازی Need for Speed Undercover

دانلود ترینر بازی Need for Speed Undercover

شما می توانید با ترینر Need for Speed Undercover از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Need for Speed Undercover همراه گیم کیو باشید.

Need for Speed Undercover یک بازی ویدئویی مسابقه‌ای است که در سال 2008 منتشر شد و دوازدهمین قسمت از سری Need for Speed است. توسط EA Black Box توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است، در 18 نوامبر 2008 برای پلی استیشن 2، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii، کامپیوتر ، پلی استیشن پرتابل، نینتندو دی اس و تعدادی تلفن همراه منتشر شد. پلتفرم‌ها. نسخه‌ای از این بازی برای iOS بعداً در 27 آوریل 2009 منتشر شد. بازی بازیکنان را می‌بیند که مسابقات خیابانی غیرقانونی را در منطقه خیالی Tri-City انجام می‌دهند، با داستان حالت اصلی بر روی بازیکن که به عنوان یک افسر پلیس مخفی برای بررسی پیوندها فعالیت می‌کند. بین یک سندیکای جنایتکار، اتومبیل های دزدیده شده، و مسابقات خیابانی.

گیم پلی بازی به همان شیوه ورودی های قبلی مانند Need for Speed: Most Wanted و Need for Speed Carbon عمل می کند، که اکنون شامل مجموعه بزرگتری از اتومبیل های دارای مجوز در دنیای واقعی و سیستم سبک RPG در حالت داستان اصلی بازی است. پس از انتشار، بازی نقدهای متفاوتی دریافت کرد که بسیاری از آنها از تنظیمات سختی و عناصر تکراری بازی انتقاد کردند، به طوری که برخی از نسخه ها به دلیل مشکلات شدید امتیازات کمتری دریافت کردند. بعداً Need for Speed: Shift در سال 2009 و Need for Speed: World در سال 2010 جایگزین آن شدند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.