ّ

دانلود بازی Killing Floor 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Killing Floor 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Killing Floor یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Tripwire Interactive توسعه و منتشر شده است. در ابتدا در سال 2005 به عنوان یک مد مسابقات Unreal Tournament 2004 منتشر شد. انتشار کامل خرده فروشی در 14 مه 2009 برای مایکروسافت ویندوز و برای OS X در 5 می 2010 دنبال شد. نسخه لینوکس در نوامبر 2012 بر روی پلتفرم Steam منتشر شد. با دانلود بازی Killing Floor دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

Killing Floor یک بازی تیراندازی اول شخص با دو حالت بازی Killing Floor و Objective است. در حالت Killing Floor، بازیکن با امواجی از نمونه‌های زامبی‌مانند – یا ZEDs – مبارزه می‌کند که هر موج پی در پی دشوارتر می‌شود، تا زمانی که با یک نبرد با یک نمونه “رئیس” به نام Patriarch به پایان برسد.[6] در حالت Objective، بازیکنان در حین کسب درآمد درون بازی، چالش‌های مختلفی را انجام می‌دهند، که می‌توانند بین موج‌ها در یک معامله‌گر خرج کنند. تاجر مهمات، زره و سلاح هایی مانند کاتانا، بمب لوله، شعله افکن و تفنگ ساچمه ای را می خرد و می فروشد. اسلحه ها را نیز می توان به صورت تصادفی در سراسر سطح یافت. بازیکنان تشویق می شوند تا با هم کار کنند. آنها می توانند اقلام را مبادله کنند و پول را رها کنند، درمان روی بازیکنان دیگر مؤثرتر است تا خودشان، و تیم می تواند به طور استراتژیک درها را ببندد تا مانعی موقت از گروهی که در حال پیشروی است ایجاد کند در حالی که موجودات دیگر را به مناطق خاصی هدایت می کند.

بازیکنان یکی از هفت امتیاز را در شروع مسابقه و بین راندها انتخاب می کنند. این امتیاز، مشابه ایده کلاس کاراکتر، پاداش هایی را برای انواع خاصی از سلاح، زره، حرکت و عوامل دیگر فراهم می کند. بازیکنان می توانند هر امتیاز را برای افزایش مزایایی که ارائه می دهد، ارتقا دهند. به عنوان مثال، امتیاز “Sharpshooter” که مزایای دقت را در هنگام استفاده از تفنگ های دامنه دار ارائه می دهد، می تواند با تکمیل تعدادی عکس از سر با سلاح های خاص، سطح آن را افزایش دهد. بازیکن برای بالا بردن سطح خود نیازی به بازی با آن امتیاز ندارد. به عنوان مثال، امتیاز Field Medic به بازیکن نیاز دارد که تعدادی امتیاز را بهبود بخشد تا سطح خود را ارتقا دهد، اما این کار را می‌توان در حین بازی کردن هر یک از امتیازات دیگر نیز انجام داد.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : 1.2GHz or Equivalent
  • رم : 1 گیگابایت
  • گرافیک : 64MB DX9 Compliant.
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 10 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط سریرگیم


[ کشتارگاه با دوبله فارسی ] Killing Floor Persian Edition


حجم بازی: 1.9 گیگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 2 اردیبهشت 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.