ّ

دانلود ترینر بازی Have a Nice Death

دانلود ترینر بازی Have a Nice Death

شما می توانید با ترینر Have a Nice Death از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Have a Nice Death همراه گیم کیو باشید.

امروزه بازی‌های پلتفرمر دوبعدی به دلیل تنوع بالا و گیم پلی سرگرم‌کننده، برای بسیاری از بازیکنان جذاب و لذت‌بخش هستند. استودیوهای بزرگ و کوچک زیادی با ساخت بازی‌های متنوع در این ژانر، سوژه‌ها و محتواهای جذابی را به خورد مخاطبان داده‌اند. بازی‌های پلتفرمر دوبعدی، گیم پلی ساده و قابل‌درکی دارند که در کنار آن، از به چالش کشیدن بازیکن نیز دریغ نخواهند کرد. بازی Have a Nice Death از استودیو Magic Design عنوانی سرگرم‌کننده در همین سبک بوده که شما را در نقش فرشته مرگ قرار می‌دهد. شما در این بازی نقش خود مرگ را با کاراکتری بامزه خواهید داشت که کارمندان زیردستش یاغی شده‌اند و به همین دلیل، توازن دنیای مردگان و زندگان به هم خورده است. حال که ارواح سرگردان بسیاری در دنیا وجود دارد، دنیا به هرج و مرج کشیده شده و تعطیلات شما نیز خراب شده است!

برای انتقام، سلاح معروف خود را برداشته و به زیردستان خود نشان دهید که چه کسی رئیس است! طراحی محیط‌ها و روایت داستانی بازی به شکلی زیبا و بامزه انجام شده و در عین حال، اتمسفر عمیقی در آن حاکم است. اداره شما Death INC نام داشته و داخل آن طیف گسترده‌ای از کاراکترهای به‌یادماندنی را ملاقات می‌کنید. طراحی شخصیت اصلی داستان نیز از همین عناصر طنزگونه و بامزه بهره می‌برد. گیم پلی در سبک اکشن و هک‌اند اسلش بوده و شما به 30 مدل سلاح و جادوی منحصر به فرد با قابلیت‌های ویژه دسترسی خواهید داشت. با پیشروی در بازی، کاراکتر شما قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورد. از آنجا که خودتان فرشته مرگ هستید، مردن در بازی معنایی نداشته و با اتمام سطح سلامتی، دوباره باید مرحله را از محلی ذخیره‌سازی شده ادامه دهید. عناصر Roguelike باعث می‌شود تمامی دشمنان در مراحل بازی به شکل تصادفی حضور پیدا کنند و هر راند از بازی، متفاوت و منحصر به فرد باشد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.