ّ

دانلود ترینر بازی Borderlands 2

دانلود ترینر بازی Borderlands 2

شما می توانید با ترینر Borderlands 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Borderlands 2 همراه گیم کیو باشید.

Borderlands 2 یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که در سال 2012 توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این بازی که پنج سال پس از وقایع Borderlands (2009) اتفاق می افتد، یک بار دیگر در سیاره پاندورا جریان دارد. داستان گروه جدیدی از Vault Hunters را دنبال می کند که باید با Crimson Raiders، یک گروه مقاومت متشکل از بازماندگان غیرنظامی و مبارزان چریکی متحد شوند تا قبل از اینکه بتواند قدرت یک Vault جدید را باز کند، جک خوش تیپ ظالم را شکست دهد. این بازی دارای توانایی کاوش در دنیای درون بازی و تکمیل ماموریت های اصلی و ماموریت های جانبی اختیاری، چه به صورت آفلاین، چه تک نفره یا گیم پلی مشارکتی آنلاین است. مانند نسخه قبلی خود، این بازی دارای یک سیستم غارت تولید شده به صورت رویه ای است که قادر به تولید ترکیب های متعددی از سلاح ها و سایر تجهیزات است.

با موفقیت غیرمنتظره بازی اول، Gearbox توانست بودجه 30 تا 35 میلیون دلاری را برای ساخت دنباله به دست آورد. مانند نسخه قبلی خود، این بازی از “سبک هنر مفهومی” استفاده کرد که دارای گرافیکی الهام گرفته از تصاویر واقعی و تصاویری الهام گرفته از کتاب های مصور است. تیم تلاش کرد تا به بازخورد بازیکنان از بازی اول بپردازد و آنتونی برچ را استخدام کرد که فیلمنامه بازی را نوشت که هفت برابر بیشتر از نسخه اصلی بازی است. در میان شخصیت‌های مختلف بازی، جک خوش‌تیپ، آنتاگونیست مرکزی، ساخته شد تا یک «دوش» کاریزماتیک باشد که شخصیت خود برچ را منعکس کند. Borderlands 2 در سپتامبر 2012 برای ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و در مارس 2014 به عنوان بخشی از مجموعه The Handsome به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتقل شد. این بازی پس از انتشار مورد تحسین جهانی قرار گرفت.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.