ّ

دانلود ترینر بازی Tales from the Borderlands

دانلود ترینر بازی Tales from the Borderlands

شما می توانید با ترینر Tales from the Borderlands از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Tales from the Borderlands همراه گیم کیو باشید.

وقایع داستانی Tales from the Borderlands درست بعد از Borderlands 2 می باشد. شما در نقش Rhys حضور پیدا می کنید که یک کارمند شرکت Hyperion است و می خواهد که مانند Handsome Jack شود. از طرفی دیگر شما کنترل Fiona را نیز بر عهده دارید. یک شیاد چرب زبان که به دنبال بزرگترین کلاه برداری خود است. در دنیای عجیب و غریبی که توسط استدیو Gearbox Software خلق شده است، Rhys و Fiona ناخواسته با یکدیگر همراه می شوند تا اینکه پول بزرگی را بدست بیاورند. حال در این میان راهزنان وحشی، شکارچیان گنج و گنگسترها تنها بخشی از موانعی هستند که بر سر راه آنان قرار می گیرد. دنیای ساخته شده توسط Gearbox بسیار بزرگ است. عناوین Borderlands اصلی و DLC های آنها فقط موفق به خراش سطح بخش داستانی شدند.

آنها دنیایی را خلق کرده اند که از نظر غنای کیفیت با Star Wars برابری می کند. شاید کمی اقراق بیخود به نظر بیاید اما جزئیات، شخصیت ها، تاریخچه همگی آنها وجود دارد. فقط اینکه آنها را تا کنون شاهد نبوده اید.سیاره Pandora داستان بسیار پر محتوایی را در خود جای داده است و Gearbox می خواهد که آن را به شما ارائه کند. Telltale خواهان همکاری شما و انتخاب هایتان است تا اینکه بتوانیم بخشی از این داستان را کشف کنیم که در نهایت ختم به یک تجربه کاملا تازه از Borderlands می شود. اگر شما Borderlands را فقط به خاطر تیر اندازی آن تجربه می کنید پس احتمالا زیاد از اهل داستان نمی باشید اما اگر از حضور در سیاره Pandora لذت می برید و دوست دارید که اطلاعات تازه ای از شخصیت های حاضر در آن کسب کنید یا اینکه حتی اگر به بازی های The Walking Dead و The Wolf Among Us علاقه دارید، پس این سری بازی نیز مناسب شما خواهد بود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.