ّ

دانلود ترینر بازی Frontlines Fuel of War

دانلود ترینر بازی Frontlines Fuel of War

شما می توانید با ترینر Frontlines Fuel of War از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Frontlines Fuel of War همراه گیم کیو باشید.

بازی Frontlines Fuel of War که در سال 2006 برای اولین بار معرفی شد توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند که در ابتدا قرار بود این بازی به صورت Multi Platform عرضه شود که سازندگان با نسخه PS3 به مشکل بر خوردند و ساخت این نسخه را کنسل کردند و در نهایت این بازی برای PC–XBOX360 منتشر شد. بازی از نظر داستانی بار چندی ندارد و مثل بازی های اکشن اول شخص بیشتر بر پایه Gameplay کنترل شده است. در آینده ای نزدیک تنها یک منطقه بر روی زمین باقی می ماند که دارای ذخایر نفت می باشد و این آغازیست برای شروع جنگی عظیم. این منطقه جایی نیست جز روسیه. کشوری که در داستان بازی های بسیاری حضور داشته و خواهد داشت، اینبار روسیه و چین متحد شده اند تا به اهداف سیاسی خود برسند ولی آمریکا و دولت های غربی نیز بیکار نشسته و با برنامه ای دقیق قصد دارند حمله ای بزرگ ترتیب دهند، این داستان مربوط به سال 2024 میلادیست.در این سال دولت های نام برده شده برای رسیدن به نفت ، جنگ جهانی سوم را آغاز می کنند.

بازی Frontlines Fuel of War در سه کشور تاجیکستان ، قزاقستان و روسیه جریان دارد. داستان بازی به موضوعی پرداخته که بارها آن را از رسانه های مختلف دیده و خوانده ایم. معرفی این داستان به مخاطب از طریق نمایش cutscene های از پیش رندر شده ای می باشد که برای ساخت آن ها از همان Engine ، مدل ها و دیگر اجزای بازی استفاده شده. در قسمت تکنفره بازی شما کنترل یکی از سربازان مجهز و پیشرفته را به دست گرفته و با بقیه همراهان خود وارد نبرد در بازی می شود. شکل مبارزات در بازی بدین شکل است که در نقشه شما محیط به دو دسته آبی و قرمز تقسیم شده است. دسته آبی منطقه تحت کنترل شما بوده و منطقه قرمز منطقه تحت کنترل دشمنان می باشد و شما بایستی منطقه کنترل خود را تا جایی افزایش بدهید که دشمنان کاملا تسلیم و نابود شده باشند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.