ّ

دانلود ترینر بازی Homefront

دانلود ترینر بازی Homefront

شما می توانید با ترینر Homefront از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Homefront همراه گیم کیو باشید.

بازی Homefront یک بازی ویدیوی تیراندازی با زاویه دید اول‌شخص است که توسط استدیو Kaos ساخته و کمپانی THQ منتشر شده است. بازی داستان یک جنبش آزادی‌طلبان را در آینده نزدیک نشان می‌دهد. ایالت متحده آمریکا توسط کره شمالی به رهبری کیم جونگ اون تصرف شده و جبهه آزادی‌طلب قصد مقابله با آن را دارد. بازی در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. بعد از ورشکستگی THQ حقوق بازی به Crytek داده شد که آن هم خیلی زود آن را به Koch Media فروخت. بازی در حالت تک‌نفری عناصری مشابه با هر بازی تیراندازی دیگری را دارد، مانند Call of Duty و Medal of Honor. تمام کردن بازی حدود 4 الی 10 ساعت طول می‌کشد که به تجربه بازیکن بستگی دارد. منتها در حالت مولتی پلیر بیشتر باحالتی مشابه به Frontlines: Fuel of War، اولین بازی استدیو Kaos روبه‌رو هستیم.

اکثر مبارزات با ماشین‌های جنگنده انجام می‌شود. با جمع امتیازات این حالت می‌توانید سلاح، موشک یا حتی وسایل بزرگ‌تر مانند بالگرد و تانک‌های مختلف را بخرید. داستان بازی ابتدا سال 2010 را نشان می‌دهد که بین آمریکا و کره شمالی جنگ قدرت آغاز می‌شود. در ابتدا آمریکا موفق می‌شود کشتی‌های کره شمالی را غرق کند ولی چند سال بعد کره شمالی فنّاوری جدیدی را برای ارتش خود کشف می‌کند و قدرت اقتصادی کره جنوبی را نیز به دست می‌گیرد. جنگ بر اساس منابع و نفت باعث می‌شود تا همه کشورها در وضعیت بدی قرار بگیرند، بخصوص آمریکا تا اینکه در سال 2027 این کشور توسط کره شمالی تصرف می‌شود. حال شما در نقش رابرت جاکوب، مأمور سابق ارتش آمریکا مجبور می‌شود به اردوی کره شمالی در آلاسکا برود. ولی در اتوبوسی که او سوار شده، مبارزان جنبش آزادی‌خواه کانر و ریانا حضور دارند و او را به اردوگاه مخفی می‌برند. از این بازی رمانی نیز با عنوان Homefront: The Voice of Freedom توسط جان میلیوس و ریموند بنسون نوشته شد که درباره کاراکترهای بازی و مراحل مختلف آن بود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.