ّ

دانلود ترینر بازی Vampire The Masquerade Swansong

دانلود ترینر بازی Vampire The Masquerade Swansong

شما می توانید با ترینر Vampire The Masquerade Swansong از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Vampire The Masquerade Swansong همراه گیم کیو باشید.

بازی Vampire The Masquerade Swansong مشخصا داستانی ناب از خون آشام‌ها را برای‌مان روایت می‌کند. خون آشام‌ها مخفیانه در میان ما راه می‌روند. آن‌ها ماشین‌های سریعی می‌رانند و ذائقه‌شان آن‌قدر با صفا است که هنگام غذا خوردن به آرامی مچ‌های ما را گاز می‌گیرند و امیدواریم که برای میان وعده‌های آینده‌شان حداقل ما را زنده نگه دارند. بازی جایگاه شبگرد‌ها را در دنیای ما از طریق یکلنز روایتی طراحی شده به خوبی بررسی می‌کند و بازیکنان حق انتخاب خواهند داشت که به روش‌های عمیق و رضایت بخشی در چنین روایتی غرق شوند. در ثانیه‌های ابتدایی بازی، متوجه می‌شویم که بوستون کاماریلای خون آشام‌ها کاملا در آماده باش قرار دارد.

این همان مشکلی است که لحظاتی پس از تاج‌گذاری شاهزاده‌ای جدید برای نظارت روی عملیات آن‌ها به وجود آمده است. قانون بالماسکه خون آشام، که نوع آن‌ها را از فانی‌ها پنهان نگه می‌دارد، ممکن است تا کنون شکسته شده باشد و این شما هستید که باید در چنین رازی غوطه‌ور شده و بفهمید که چه کسی مقصر اصلی ماجرا بوده است. چیزی که در ادامه آن‌ها را تجربه می‌کنید، تقریبا ۲۰ ساعت مکاشفه در چنین جهانی برای پرده‌برداری از رازهایی است که خون آشام‌ها را به مشکل انداخته است. هما‌طور که سرنخ‌ها و ردیابی‌های خون را به دست می‌آورید، با صحنه‌های جناین وحشتناکی روبرو خواهید شد و باید از موجودات باهوشی که می‌خواهند اداره شما را نابود کنند، بازجویی کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.