ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 5

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 5

شما می توانید با ترینر Sniper Elite 5 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Elite 5 همراه گیم کیو باشید.

Sniper Elite 5 یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی سوم شخص است که توسط Rebellion Developments ساخته و منتشر شده است. این دنباله Sniper Elite 4 است و در می 2022 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. همچنین پس از انتشار با اشتراک Xbox Game Pass همراه بود. Sniper Elite 5 همانند نسخه های قبلی خود یک تیراندازی سوم شخص است. همانند Sniper Elite 4، این بازی دارای چندین سطح بزرگ است که فرصت های مختلفی برای نفوذ و استخراج در اختیار بازیکنان قرار می دهد. هنگامی که بازیکن با استفاده از تفنگ تک تیرانداز از فاصله دور دشمن را می کشد، سیستم X-Ray kill cam فعال می شود که در آن دوربین بازی گلوله را از تفنگ تک تیرانداز تا هدف دنبال می کند و اعضای بدن، استخوان ها یا بدن را نشان می دهد. شکستگی یا پاره شدن اعضای بدن توسط گلوله سلاح های موجود در بازی را می توان به طور گسترده سفارشی کرد. کمپین تک نفره را می توان با همکاری با بازیکن دیگری بازی کرد.

این بازی حالت تهاجم را معرفی می‌کند که به بازیکن سوم اجازه می‌دهد به جلسه بازی بپیوندد و به عنوان یک تک‌تیرانداز دشمن بازی کند. حالت بقا، که حداکثر چهار بازیکن را در خود جای می دهد، نیز مشخص شده است. در مارس 2019، توسعه‌دهنده سری Rebellion Developments تأیید کرد که توسعه Sniper Elite 5 را آغاز کرده است. این بازی به طور رسمی در طی The Game Awards 2021 معرفی شد. به گفته Rebellion، تیم زمانی که در حال ایجاد سطوح بازی بودند از فوتوگرامتری استفاده کردند. برخی از مکان های بازی از گورنزی الهام گرفته شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در 26 می 2022 منتشر شد. بازیکنانی که این بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند، به یک ماموریت اضافی به نام «هدف فوهر: کوه گرگ» دسترسی خواهند داشت. که بازیکن باید به خلوتگاه خصوصی هیتلر در آلپ نفوذ کند تا او و نگهبانانش را از بین ببرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.