ّ

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Desert Siege دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Desert Siege دوبله فارسی برای کامپیوتر

Tom Clancy’s Ghost Recon: Desert Siege توسعه ای از Tom Clancy’s Ghost Recon است که توسط Red Storm Entertainment توسعه یافته و توسط UbiSoft برای کامپیوتر و پلی استیشن 2 منتشر شده است. با دانلود بازی om Clancys Ghost Recon Desert Siege دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

در سال 2009، نزدیک به یک سال پس از جنگ در روسیه، خصومت های قدیمی بین اریتره و اتیوپی دوباره ظاهر شد. سرهنگ Tesfaye Wolde از ارتش اتیوپی در تجارت غیرقانونی اسلحه با ملی گرایان افراطی روسی که برای تامین مالی کودتای سال قبل خود اسلحه را به قیمت پایین می فروختند، شرکت کرده بود. سرهنگ ولد با زرادخانه ای که به تازگی بازسازی شده است، بدون هیچ وقت، دولت اتیوپی را سرنگون می کند و از فرصت برای بازپس گیری اریتره، که استقلال خود را در سال 1993 به دست آورد، استفاده می کند. هنگامی که درگیری خطوط کشتیرانی در دریای سرخ را تهدید می کند، این وضعیت منافع بین المللی را به خود جلب می کند. در پاسخ به درخواست دولت اریتره برای حمایت بین المللی، ایالات متحده ارواح را بسیج می کند تا از پیشروی بیشتر سرهنگ ولد جلوگیری کند.

ارواح وارد اریتره می‌شوند و یک اردوگاه اشغالی اتیوپی را در نزدیکی ساحل ویران می‌کنند و دوباره کنترل یک پالایشگاه نفت اریتره را که توسط ارتش اتیوپی تسخیر شده بود، در دست می‌گیرند. سپس ارواح یک انبار قطار را از اتیوپی ها تصرف می کنند و در این فرآیند اطلاعات دشمن را به دست می آورند. آنها سپس یک کاروان کمک های بشردوستانه را اسکورت می کنند. آنها سپس اتیوپیایی ها را از اریتره بیرون می راند و یکی از ستوان های عالی رتبه ولد را دستگیر می کنند. ولد تلاش می کند تا در آخرین اقدام نافرمانی با هدایت یک ستون تانک در سراسر مرز، دوباره به اریتره حمله کند، اما توسط ارواح کشته می شود. بقایای ارتش اتیوپی به ارتش ایالات متحده تسلیم می شوند، دولت قانونی اتیوپی احیا می شود و اریتره آزاد می شود.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید.
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط نوین پندار


حجم فایل: 492 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 13 تیر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • امیرحسین

    01 شهریور 1401 06:27

    آقا شیر مادر و نان پدر حلالتون دمتون گرم