ّ

دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 2

دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 2

شما می توانید با ترینر Total War Warhammer II از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 2 همراه گیم کیو باشید.

در بازی Total War Warhammer II تمرکز روی دنیای جدید که شامل سه قاره‌ی Ulthuan، Naggaroth و Lustria می‌شود و همچنین قاره‌ی Southlands به صورت جدا از دنیای جدید است که به دلیل ارتباط داشتن نژادهای این نسخه، استودیو Creative Assembly ناگزیر بود هر چهار قاره را در قالب این نسخه از بازی پیاده‌سازی کند. اندازه‌ی دنیای کهن با دنیای جدید به هیچ عنوان برابر نیست؛ اما استودیوی سازنده به ناچار مقیاس هر چهار قاره‌ی نسخه‌ی دوم را نسبت به نقشه‌ی اصلی وارهمر تغییر داده و به مقیاس نقشه‌ی نسخه‌ی اول نزدیک کرده است. در غیر این‌صورت زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز بوده تا کل نقشه‌ی این نسخه از نظر مقیاس دقیقا مانند نقشه‌ی وارهمر شود.

این در حالی است که کریتیو اسمبلی پیش‌تر اعلام کرده بود که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم از نظر وسعت تقریبا هم‌ اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه‌ی اول است و تنها از نظر تعداد مناطق قابل تصرف به میزان یک چهارم دارای مناطق بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول است که این خود به بزرگ‌تر به نظر آمدن نقشه کمک می‌کند. طریقه‌ی قرار گیری قاره‌های بازی Total War WARHAMMER II در مقایسه با نقشه‌ی اصلی کمی متفاوت است و این به دلیل مسائل فنی و برای جلوگیری از به هم ریختگی نقشه انجام شده است. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، پس از مدت کوتاهی از انتشار نسخه‌ی دوم بازی، قرار است یک بروزرسانی رایگان منتشر شود که نقشه‌های هر دو نسخه از بازی را ادغام و تمامی نژادهای اصلی را نیز قابل بازی می‌کند. برای دسترسی به این ویژگی باید هر دو نسخه‌ی بازی را داشته باشید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 مهر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.