ّ

دانلود ترینر بازی The DioField Chronicle

دانلود ترینر بازی The DioField Chronicle

شما می توانید با ترینر The DioField Chronicle از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Resident EvilThe DioField Chronicle همراه گیم کیو باشید.

بازی The Diofield Chronicle یک بازی ویدئویی نقش آفرینی استراتژیک است که توسط Square Enix و Lancarse ساخته شده است. این بازی در سپتامبر 2022 برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S و Windows منتشر شد. مانند تاکتیک‌های فاینال فانتزی، در حرکت خود مبتنی بر کاشی نیست، اما در عوض اجازه می‌دهد تا حرکت جهت‌دار آزادتری مانند XCOM انجام دهد. این بازی دارای عناصر استراتژی زمان واقعی است، با سیستم نبرد به نام “سیستم نبرد تاکتیکی زمان واقعی”، کنایه ای از سیستم نبرد فعال در زمان. بازیکن گروهی از شخصیت‌ها را برای شرکت در نبردهای تاکتیکی، تکمیل ماموریت‌هایی مانند شکست دادن دشمنان، دفاع از یک سنگر، ​​اسکورت متحد، یا گرفتن نقاط روی نقشه کنترل می‌کند.

مانند Fire Emblem، دیدگاه تغییر می کند که خود نبردها بازی می کنند. طرف در پایان هر ماموریت امتیازات مهارتی به دست می آورد که می تواند برای ارتقاء توانایی های شخصیت های مختلف استفاده شود. داستان دیوفیلد در یک قاره جنگ زده خیالی اتفاق می افتد، جایی که پادشاهی آلتین در مجاورت درگیری بین امپراتوری ترولت-شووی و اتحاد رووتال قرار دارد. هنگامی که امپراتوری در نهایت اتحاد را شکست داد، آنها توجه خود را به آلتین معطوف کردند. بازی به دنبال گروه مزدور مربوط به Alletain به نام “روباه آبی” است. چهار سر گروه عبارتند از: آندریاس رودرسون، محافظ سلطنتی که جادوگری باستانی را می‌داند، فردرت لستر، دوست دوران کودکی‌اش، ایسکاریون کولچستر، تیرانداز و نجیب سابق، و والتاکین ردیچ، نجیب‌زنی جادوگر

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 18 مهر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.