ّ

دانلود ترینر بازی Industries of Titan

دانلود ترینر بازی Industries of Titan

شما می توانید با ترینر Industries of Titan از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Industries of Titan همراه گیم کیو باشید.

در بازی‌هایی که به‌تازگی منتشر می‌شوند، شاهد حضور پررنگ دوباره سبک استراتژیک هستیم. این سبک برای مدتی می‌توان گفت فراموش‌شده بود و چندان عنوانی برایش منتشر نمی‌شد. بازی Industries of Titan از استودیو Brace Yourself Games عنوانی جدید است که سبک استراتژیک را با شبیه‌سازی ساخت‌وساز تلفیق کرده تا علاوه بر نوآوری، بازی کامل و جذابی را برایتان فراهم کند. شما در بازی باید در یکی از ماه‌های زحل به اسم Titan شهری صنعتی و پیشرفته برای جمع‌آوری منابع ارزشمند آن بنا کنید. در این امر اما شما تنها نیستید و شرکت‌های مختلف دیگری نیز رقیبتان خواهد بود که باید از پس آن‌ها نیز برآیید.

اینجا علاوه بر ساخت‌وساز یک شهر پیشرفته و عظیم، باید نبردهای مهیجی را نیز با شرکت‌های رقیب تجربه کنید. همچنین با توسعه شهر، امکان گشت‌وگذار بیشتری در سیاره را به دست می‌آورید که منجر به یافتن اشیا باستانی و ارزشمندی می‌شود. آیا برای چنین مسئولیت مهم و خطیری آماده هستید؟گیم پلی بازی ترکیبی از ساخت‌وساز و توسعه شهر صنعتی و بنا کردن کارخانه‌های مختلف و مبارزات در سبک استراتژیک است. شما با مدیریت منابع مختلف، از صفر مقری را بناکرده و دور آن شهر را توسعه می‌دهید. ساختمان‌های مختلف و متعددی برای بنا کردن در دسترس شما قرار خواهد گرفت که هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند. همچنین باید راه‌ها و جاده‌های مناسبی برای ارتباط‌های داخل شهر ایجاد کنید تا توسعه سریع‌تر اتفاق افتد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.