ّ

دانلود ترینر بازی Persona 5 Royal

دانلود ترینر بازی Persona 5 Royal

شما می توانید با ترینر Persona 5 Royal از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Persona 5 Royal همراه گیم کیو باشید.

اولین تغییر و نکته مهمی که به بازی Persona 5 Royal و داستانش اضافه شده، شخصیتی جدید تحت نام Kasumi Yoshizawa است، که به مانند شخصیت اصلی بازی به تازگی وارد مدرسه Shujin شده است. Kasumi همچنین عضو جدیدی از پارتی گروه شما خواهد شد و Confidant جدیدی برای شما باز خواهد کرد. Kasumi شخصیتی دوست داشتنی است و مخاطب به راحتی با او ارتباط برقرار خواهد کرد و حتی ممکن است تبدیل به محبوب‌ترین شخصیت فرعی بازی نیز برای شما بشود. ترم سوم جدیدی نیز به بازی و تقویم‌تان اضافه شده است که شامل فعالیت‌های مدرسه‌ای به مانند اردو‌ها و دیگر تجمعات گروهی است و به مانند بقیه ترم‌ها دست شما را برای فعالیت‌های بیشتر باز می‌گذارد تا بیشترین لذت را از دنیای بازی ببرید.

اما شخصیت اصلی بازی Persona 5 Royal یعنی Joker که شما کنترل او را بر عهده دارید نیز مجهز به یک وسیله جدید و راهبردی شده است و برای همین مورد تمامی Palaceها بازسازی شده‌اند. Grappling Hook یا همان قلاب پرتاب شونده مشابه چیزی که شخصیت بتمن دارد این وسیله جدید است. حال با آن می‌توانید به جاهای جدیدی از Palaceها بروید و برای تشویق مخاطبان برای گشت گذار بیشتر حال Will Seedهایی نیز به این مکان‌ها اضافه شده‌اند تا شما با بدست آوردن سه تا از آن‌ها علاوه بر تجربه مبارزه با دشمنان قوی و جدید یک آیتم خاص را نیز به دارایی‌هایتان اضافه کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.