ّ

دانلود ترینر بازی Hobo Tough Life

دانلود ترینر بازی Hobo Tough Life

شما می توانید با ترینر Hobo Tough Life از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Hobo Tough Life همراه گیم کیو باشید.

بازی Hobo Tough Life شما را به یک شهر سرد در اروپای مرکزی خواهد برد که پراسلاو نام دارد. زمستان‌های این شهر بسیار سردتر است و می‌تواند انجام ماموریت را برای شما سخت‌تر کند. این شهر به تازگی از آشفتگی‌های پس از جنگ سرد سر باز کرده است و قصد دارد که سرنوشت جدیدی را برای خود رقم بزند. رژیم کمونیستی سقوط کرده است و این شهر که سال‌ها در چنگال آهنین مزدوران بوده است، رهایی یافته است. اکثر مردم مشتاقانه منتظر ظهور دموکراسی در کشور خود هستند و قصد دارند که سرمایه داری به معنای دیگری در کشور و شهر خودشان برقرار کنند. برخی از آن‌ها نتوانسته‌اند که خودشان را با فضای جدید اقتصادی-اجتماعی وفق دهند و به همین دلیل، به خیابان‌ها رفته و جایی را برای برای رفتن هم نخواهند داشت.

شما یکی از چنین افرادی هستید که نیازهای خاص خود را داشته و قصد دارید که با تعامل، اهداف خود را دنبال کنید. در بازی Hobo Tough Life باید به خودتان رسیده و بتوانید بهداشت نامناسب و لباس‌های کثیف را از خود دور کنید. درجه حرارت پایین می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد و این شما هستید که باید از غذاهای مختلف برای تغذیه گروه استفاده کنید. بازی در سبک بقا عرضه شده است و می‌توانید از طریق دزدی و همکاری با اقسام جنایتکاران، نیازهای خود را پیدا کنید. اقدامات اکشن خود را باید ادامه داده و بتوانید بر شدت آن نیز بیفزایید. اگر حاضر نیستید که به خاطر منابع شخصی خود به مردم آسیب برسانید، باید راه‌های مناسب دیگری را پیدا کنید، چرا که دیگران دست به چنین کارهایی می‌زنند. چند روز اخر پایین را باید عاقلانه سپری کرده و بتوانید تجهیزات و مواد موردنیاز خود را پیدا کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 18 آذر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.