ّ

دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock

دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock

شما می توانید با ترینر My Time at Sandrock از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock همراه گیم کیو باشید.

بازی My Time at Sandrock دقیقا مانند نسخه قبلی خود ادامه پیدا کرده و شما را به دنیای پسا آخرالزمانی خواهد برد. حدود 300 سال از نابودی فناوری‌های مدرن در روز واقعه می‌گذرد و شما یک پیشنهاد شغلی جدید دریافت کرده‌اید. حال بید به ایالت شهری وحشی رهسپار شده و از ابزارهای خود برای جمع آوری منابع مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید برای ساخت ماشین آلات جدید در این سرزمین اعزام شده و دوستی با مردم محل را نیز شروع کنید. باید از ساندروک‌ها در برابر هیولاها دفاع کرده و اجازه ندهید که شهر در خاموشی کامل فرو رود. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به تبدیل کارگاه فرسوده و به یک مرکز تولیدی اشاره کنیم. مجموعه پیچیده‌ای از ماشین‌ها را خواهید داشت که برای پردازش مواد کار می‌کنند.

شما باید قطعات سازه‌های بزرگ را کم کم به سرزمین آورده و مونتاژ قطعه به قطعه آن‌ها را شروع کنید. می‌توانید به شکوفایی ساندروک کمک کرده و ببینید که چه المان‌های منحصربه‌فرد و جالبی در بازی وجود دارد. بیابان‌های وسیع اطراف شهر را گشته و خانه خود را تزئین کنید. می‌توانید به داخل زمین حفاری کرده و حتی در خرابه‌های شهر قدم بزنید. مکان‌های صعب‌العبور بسیاری در این موقعیت‌ها وجود دارد و کاملا می‌توانید داستان مفصلی را در بازی با صدها شخصیت‌ها جدید شروع کنید. هر کدام از کاراکترها پیشینه‌ای دارند و باید ارتباط معناداری را در طول مسیر خود کشف کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 26 مهر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.