ّ

دانلود ترینر بازی SpellForce 3 Fallen God

دانلود ترینر بازی SpellForce 3 Fallen God

شما می توانید با ترینر SpellForce 3 Fallen God از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی SpellForce 3 Fallen God همراه گیم کیو باشید.

بقا مهم‌ترین هدف تمامی حیوانات است و اعمال ما هم بر اساس همین هدف تنظیم‌شده است. این مکانیسم در بازی‌های ویدیویی هم موردتوجه قرارگرفته و استودیوهای مختلفی به ساخت بازی‌هایی در سبک استراتژیک پرداخته‌اند که باید یک قوم و گروه را از بلایا و چالش‌ها نجات داد. استودیو Grimlore Games چند سال پیش به تهیه‌کنندگی شرکت THQ Nordic ، فرانچایز SpellForce را راهی بازار کرد که یک اثر نقش‌آفرینی استراتژیک بود. با رسیدن به‌روزهای آخر نسل هشتم، نسخه سوم بازی منتشرشده تا بار دیگر ما را به دنیای اسرارآمیز خود برگرداند. در بازی SpellForce 3 Fallen God کنترل ترول ها را به دست بگیرید و آن‌ها را به سفری مخاطره‌آمیز و هیجان‌انگیز در قاره وحشی و بکر Urgath ببرید.

بازی SpellForce 3 Fallen God داستان یک ترول به نام Akrog و مشاوران نزدیکش را روایت می‌کند که پس از کشته شدن پدرش، وظیفه فرماندهی قبیله‌اش را پیداکرده است. با مرگ پدرش، وجود قبیله به خطر افتاده و دشمنان به دنبال نابودی کامل آن هستند. در سوی دیگر یک بیماری عجیب میان مردم راه افتاده که باعث کشته شدن افراد زیادی شده است. هدف اصلی شما، به دست گرفتن کنترل قبیله و نجات دادن افرادی است که از هر سو موردحمله قرار می‌گیرند. تمام آن کاری که شما باید انجام دهید: بازسازی قدرت و زنده کردن یک خدای سقوط کرده است. این بازی که یک بسته الحاقی هم داخل خود دارد، داستان بسیار جالبی را روایت می‌کند که کمتر میان بازی‌های استراتژیک دیده می‌شود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ترینر را اجرا و سپس وارد بازی شوید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 اسفند 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.