ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 4

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 4

شما می توانید با ترینر Sniper Elite 4 در بازی حرفه باشید و در برابر دشمنانت تقلب کن. و با ما در دانلود ترینر بازی Sniper Elite 4 همراه گیم کیو باشید.

Sniper Elite 4 توسط شرکت Rebellion برای PC تولید و منتشرشده است. این بار در سری چهارم بازی تک‌تیرانداز اتفاقات بازی دریکی از بهترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا به وقوع می‌پیوندد. بازی Sniper Elite 4 دنباله سری سوم این بازی است. به قطع می‌توان گفت این بازی جذاب از سری دوم خود به نحوی می‌توان گفت در سبک اکشن و در مقایسه با عنوان قبلی خود از هر لحاظ معجزه‌ای بود. در سری دوم بازی همه‌ی بازی دستخوش تغییر شده بود گرافیک عالی و مراحل زیبا که حس واقعی حضور در جنگ را برای گیمر تلقی می‌کند. در این سری از بازی بار دیگر شما در نقش بهترین تک‌تیرانداز جنگ جهانی دوم یعنی کارل قرار می‌گیرید.

داستان بازی یک سال پس از وقایع نسخه قبلی رخ می‌دهد و با توجه به اطلاعاتی که از بازی منتشرشده بخش اعظمی از بازی در آلمان و ایتالیا خواهد بود که روایت گر دوران پرآشوب فاشیستی خواهد بود. سفر شما به ایتالیای 1943 است زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کنید تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند. بازی همچنان تم مخفی‌کاری خود را حفظ کرده و در بازی باید برای پیش برد بهتر مراحل کارهایتان را بی سروصدا انجام دهید، سیستم اشعه ایکس همچنان در بازی قرار داشته زمانی که پلیر دشمنی را از فواصل بسیار زیاد توسط سلاحش مورد هدف قرار می‌دهد، سیستم X-Ray فعال خواهد شد که در آن لحظه دوربین بازی مسیر حرکت گلوله شلیک‌شده از دهانه سلاح تا نقطه مورد هدف را به نمایش می‌گذارد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.