ّ

دانلود ترینر بازی The Last of Us Part 1

دانلود ترینر بازی The Last of Us Part 1

شما می توانید با ترینر The Last of Us Part 1 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی The Last of Us Part 1 همراه گیم کیو باشید.

بعد از سال‌ها انتظار، اکنون روایت داستانی احساسی و کاراکترهای فراموشی نشدنی‌مان در بازی The Last of Us Part I را این‌بار روی PC تجربه کنیم. این اثر که بیش از 200 عنوان جایزه بهترین بازی سال را برای خود کسب کرده است، داستان‌های جوئل و الی را به رایانه‌های شخصی خواهد آورد. تمدنی ویران‌شده را می‌بینیم که بازماندگان و آلوده‌ها (Infected) ها در نبرد با همدیگر هستند و جوئل در نقشه قهرمان خسته داستان، باید الی ۱۴ ساله را از یک منطقه قرنطینه نظامی به بیرون قاچاق کند. با این حال، این تنها پیش زمینه کوچک داستان است و به‌زودی آن‌ها یک سفر بی‌رحمانه در کشور را تجربه خواهند کرد.

این نسخه شامل کمپین تک‌نفره بازی The Last of Us و دی ال سی مشهور Left Behind بوده و به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که زندگی الی و بهترین دوستش رایلی را برای همیشه تغییر داد. نسخه کامپیوتر این بازی روی بهبود کیفیت بافت‌های گرافیکی تمرکز کرده و تجربه‌ای واقعی‌تر و جذاب‌تر از این اثر را خواهیم داشت. قسمت اول بازی با پشتیبانی از AMD FSR 2.2 و همچنین DLSS Super VSync انویدیا توسعه داده شده و رزولوشن بالایی را در اختیار مخاطب می‌گذارد. گزینه‌هایی هم برای رسیدن به سقف نرخ فریم اضافه شده و مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را خواهیم داشت که به‌طور خاص تنها در رایانه‌های شخصی می‌توانید آن‌ها را داشته باشید و می‌توانیم به کیفیت بافت قابل تنظیم، سایه‌ها، رفلکس‌ها و Ambient Occlusion اشاره کنیم.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.