ّ

دانلود فارسی ساز بازی Resident Evil Village

دانلود فارسی ساز بازی Resident Evil Village

شما می توانید با این فارسی ساز Resident Evil Village با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی Resident Evil Village همراه گیم کیو باشید.

هیچ بازی مانند Resident Evil نتوانسته پایه‌های ژانر ترس و وحشت را بلرزاند و شخصیت‌هایی را معرفی کند که برای همیشه در قلب و یاد طرفداران بازی باقی بماند. شرکت کپکام پس از پرداختن به داستان‌های گوناگون بالاخره به یک سبک جدید ورود کرد و آن‌هم بازی وحشت اول‌شخص بود. این روند که با رزیدنت ایول 7 شروع شد و در بازی جدید این مجموعه با نام Resident Evil Village ادامه پیدا کرد. بازی Resident Evil Village داستان شخصیت ایتن واترز را دنبال می‌کند که پس از مدت‌ها سعی و تلاش بالاخره به آرامش رسیده بود و اوقات خوشی کنار خانواده‌اش سپری می‌کرد. این روزهای شیرین به‌یک‌باره تبدیل به کابوسی وحشتناک می‌شود.

تنها ایتن می‌ماند و آرزوی زندگی شیرینی که حال به یک چرخه‌ی خسته‌کننده و فرسوده کشتن زامبی‌ها و فریکرهایی تبدیل‌شده که ترس و وحشت را به جان ما می‌اندازد. داستان بازی دارای پیچ‌وتاب‌های مختلفی است و درک آن نیاز به دانش زیادی از زبان انگلیسی دارد. تیم زیرنویس بازی Par30games با توجه به تجربه‌ای که درزمینه‌ی ترجمه زیرنویس و بازی رزیدنت ایول داشت، سریعاً دست‌به‌کار شد و توانست زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village را با آخرین کیفیت ممکن منتشر کند. تمامی دیالوگ‌ها و منو بازی به‌صورت کاملاً روان و صحیح به زبان فارسی روان ترجمه‌شده و خوشبختانه تمامی استانداردهای یک ترجمه‌ی سازمان‌یافته رعایت شده است.

راهنمای نصب
  • فایل اجرایی فارسی ساز را اجرا کنید.
  • پوشه اصلی مسیر نصب بازی را انتخاب و منتظر نصب فارسی ساز باشید.
نکته
  • برای اجرای زیرنویس حتما در بخش تنظیمات بازی، بخش زبان، قابلیت زیرنویس روشن شده باشد و زبان نمایشی را بر روی گزینه “فارسی” قرار داده و زبان گفتاری روی گزینه انگلیسی قرار بگیرد.
  • درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Resident Evil Village Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.
  • پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.
اطلاعات فایل

ساخته شده توسط Par30games


ورژن فارسی ساز : v1.0


حجم فایل: 39 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 21 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

2 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • sasan

    12 دی 1402 17:49

    لطفا زیر نویس فارسی بازی the evil within 2 رو هم در صورت امکان قرار بدین

  • شاهینم

    19 مهر 1402 19:39

    دمتون گرم…اصن دمتون داغ اینجا دیگه رفت تو بوک مارک های مرور گر و دیگه هرچی بخوام همیشه اول اینجارو چک میکنم ….
    دوساعته دربدر این فارسی سازم بیشتر جاها بدستور کسانی که فقط نگران گناه مردم 🤣هستند پاک شده بود یا بعد بیست مرحله ثبت نام اخرش اونام سرکاری بودن قبلا از این سایت دانلود کرده بودم اما این فارسی ساز رو تو سرچ گوگل نمیاورد اومدم چیزه دیگه دانلود کنم اتفاقی تو سرچ خودسایت زدم دیدم هست باورم نمیشد ۲ ساعت علاف بودم اینجا با دوتا کلیک اوکی شد