ّ

دانلود ترینر بازی Gears 5

دانلود ترینر بازی Gears 5

شما می توانید با ترینر بازی Gears 5 در بازی حرفه باشید و در برابر دشمنانت تقلب کن. و با ما در دانلود ترینر بازی Gears 5 همراه گیم کیو باشید.

بعد از آنکه Kait Diaz یا همین کیتی خودمانی ما شروع به دیدن یک سری رؤیاها از گروه خبیث The Sawrm کرد، به‌یک‌باره سؤال‌های زیادی برای او ایجاد شد و تازه بعد از پیوستن به OCG بود که فهمید مدال افتخار زیبایش نیز در حال تغییر است و مدام احساسات عجیب‌وغریبی را می‌چشد. همین بود که باعث شد سرنوشت مادرش را بفهمد و حالا راز مهیبی برای دوستانش برملا شده بود. Kait بالاخره احساسات زنانه‌اش شکفت و اشک‌بار ما را در انتظار نسخه بعدی بازی گذاشت. استودیو The Coalition بالاخره یخ ماجرا را شکست و بازی Gears 5 را به بازار عرضه کرد و بالاخره می‌توانیم آخر ماجرا را مشاهده کنیم. Kait Diza در آخر به راز مهیبی دست می‌یابد.

بالاخره دشمن اصلی بشریت را پیدا می‌کند. Kait با آن قیافه جدی و جذابش به شخصیت اصلی بازی Gears 5 تبدیل‌شده است و بعد از اتفاقات بازی Gears of War 4 دربه‌در دنبال واقعیت خانواده‌اش می‌گردد و می‌خواهد ببیند که آیا واقعاً او ارتباطی با دشمن ضد بشری بازی به نام The Swarm دارد یا خیر. Kait و همکارانش برای متقاعد کردن دو یار قدیمی به روستایی می‌روند و متأسفانه جواب نه از طرف آن‌ها دریافت می‌کند و تازه اینجا Swarm نیز از ناکجاآباد پیدایش می‌شود و می‌خواهد روستا را با خاک یکسان کند. JD به همراه نیروهای OCG از راه می‌رسند. کیت دچار رؤیاهای عجیبی شده است و دیگر نمی‌تواند آن‌ها را تحمل کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 5 بهمن 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.