ّ

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Knight

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Knight

شما می توانید با ترینر Batman Arkham Knight از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Batman Arkham Knight همراه گیم کیو باشید.

همه چيز از یک شب باراني شروع مي شود و شما به عنوان پليس كافه ای منتظر نشسته تا گارسون قهوه‌اش را آماده كند. او داستان را روايت می‌کند كه ناگهان يكي از مشتری‌ها به او مراجعه کرده تا از كسي كه در كافه براي باقي مشتری‌ها مزاحمت ايجاد كرده شكايت كند، شما سریعاً به سراغ شخص مزاحم ميروید تا به او اخطار دهيد که ناگهان آن شخص به هيولايي تبديل می‌شود و جهنمي در كافه و شهر برپا مي شود. اين دست پخت كسي نيست جز Scarecrow كه با ساخت مواد توهم زا مردم شهر گاتهام رو مجبور به ترك گاتهام كرده است تا شروعي براي نابود كردن بتمن باشد.

پس از اين اتفاق تمامي دشمنان بتمن مانند فاير فلاي، تو فيس، پنگوئن و… هم قسم می‌شوند تا او را از بين ببرند و بر گاتهام حكومت كنند. در اين ميان جيم گردن رئیس پليس شهر گاتهام به همراه تمامي بليس هاي اين شهر تصميم می‌گیرند تا به بتمن كمك كنند اما كار زيادي از دستشان ساخته نيست و مجبور به پناه گیری در مركز بليس گاتهام يا همان (جي سي پي دي) می شوند. تنها اميد شهر فرشته نجات اين شهر بتمن است، در اين ميان Scarecrow و Arkham Knight به دنبال خرد كردن و نابودي بتمن هستند و از هيچ كاري براي رسيدن به هدف خود دريغ نمی‌کنند،حال اين سؤال پيش می‌آید كه دليل اين كار ارخام نايت چيست؟

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.