ّ

دانلود بازی Sunkenland کرک آنلاین

دانلود بازی Sunkenland کرک آنلاین

برای یک بازی بقا با مضمون Waterworld با ساخت پایگاه مدولار، جابجایی شهر غرق شده، دفاع از پایگاه و تهاجم قبیله های NPC برای منابع و قلمرو آماده شوید. با دانلود بازی Sunkenland کرک آنلاین همراه گیم کیو باشید.

Sunkenland یک بازی مهیج بقا و اکتشاف پسا آخرالزمانی است که در آینده ای نزدیک و زمانی که آب بیشتر زمین را پوشانده است، اتفاق می افتد. شهرهای غرق شده را کاوش کنید، منابع و فناوری های ارزشمند را جمع آوری نمایید، پایگاه خود را بسازید، تجارت کنید، بجنگید و زنده بمانید. در این بازی آسمان خراش های غرق شده، نیروگاه های هسته ای و تونل مترو را کاوش کنید. منابع را جمع آوری کنید، به دنبال فناوری های گمشده باشید و موارد کمیاب قبل از آخرالزمان را جمع آوری نمایید. برای کمک به سفر زیر آب خود دستگاه های غواصی بسازید و مراقب خطر ناشناخته ای باشید که در اعماق این سیاره در انتظار شماست. در بازی Sunkenland پایگاه خود را در هر جایی که می خواهید بسازید. آیا این یک دژ آبی، یک پایگاه کشتی متروکه یا یک پنت هاوس جزیره ای خواهد بود؟ شما به آن نیاز دارید تا خود را سرحال نگه دارید، اقلام صنایع دستی بسازید، مزرعه ایجاد کنید، اقلام را ذخیره و محافظت بمانید.

با سیستم ساختمان مدولار، می‌توانید محوطه ایده‌آل خود را ایجاد کنید و آن را با تزئیناتی که در طول سفر خود پیدا می‌کنید، شیک نمایید. از پایگاه خود در برابر قبیله دزدان دریایی و جهش یافته دفاع کنید. دیوارهای بلند، سیم خاردار، تله، سیستم نظارتی و توپخانه بسازید تا دشمنان را از قلمرو خود دور نگه دارید. هر چیزی که نیاز دارید بسازید، ابزار، سلاح، جت اسکی و حتی هلیکوپتر. برای ساخت اقلام پیچیده به ایستگاه های کاری و نقشه های مختلف نیاز دارید. در ادامه بازی Sunkenland غذا جمع آوری کنید، کوسه ها را شکار کنید، گیاه بکارید و منابع را مدیریت کنید. پایگاه خود را پایدار کنید زیرا منابع در سانکنلند کمیاب هستند. انواع بسیاری از وسایل نقلیه از جمله قایق بادبانی، جت اسکی و جایروکوپتر را بسازید و ارتقا دهید. آنها کاوش شما را بسیار راحت تر می کنند. با جهش یافته ها و دزدان دریایی مبارزه کنید. به جزیره های مرجانی دشمن حمله کنید و منابع آنها را بدزدید. از سلاح های سرد، سلاح گرم و مواد منفجره استفاده کنید. در اقیانوس و زمین بجنگید. برای نابود کردن قایق های دشمن از سلاح های سنگین سوار شده استفاده کنید.

راهنمای نصب
  • فایل‌های بازی را برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج کنید
  • برنامه استیم را اجرا کنید(دانلود)
  • وارد پوشه بازی شوید و فایل Sunkenland.exe را اجرا کنید.
نکات قبل از دانلود
  • از اکانت اصلی استیم خود برای بازی های کرکی آنلاین استفاده نکنید و اکانت جدید بسازید.
  • حتما از نسخه نهایی برنامه WinRAR استفاده کنید.
اطلاعات فایل

سازنده : Vector3 Game Studio


ورژن بازی : 0.1.21


حجم کل : 2.7 گیگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 18 شهریور 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.