ّ

دانلود ترینر بازی Commandos 2 Men of Courage

دانلود ترینر بازی Commandos 2 Men of Courage

شما می توانید با ترینر Commandos 2 Men of Courage از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Commandos 2 Men of Courage همراه گیم کیو باشید.

Commandos 2: Men of Courage یک بازی ویدئویی تاکتیکی real-time که توسط استودیو Pyro ساخته شده و توسط Eidos Interactive منتشر شده و در 20 سپتامبر 2001 منتشر شد. این دنباله ای بر Commandos: Behind Enemy Lines و قسمت دوم Commandos است. سری، و تنها بازی استراتژی این سری است که نه تنها برای مایکروسافت ویندوز، بلکه برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس نیز طراحی شده است. در این بازی بازیکنان کنترل گروهی از کماندوها را به همراه یگان‌های متحد مختلف در دست می‌گیرند و در پشت خطوط دشمن برای انجام ماموریت‌های مختلف در جنگ جهانی دوم، بین سال‌های 1941 تا 1944، به آنها کمک می‌کند تا تلاش‌های جنگی آلمان‌ها را خنثی کنند.

ژاپنی ها این بازی دارای چندین پیشرفت در گیم پلی نسبت به نسخه قبلی خود است. از جمله توانایی استفاده از سلاح های دشمن و کشف مکان های داخلی، گنجاندن سه کماندوی جدید، تعدادی مهارت جدید برای شش عضو اصلی به همراه سایر توانایی های آنها و قطعات جدید. تجهیزاتی برای غلبه بر دشمن. در حالی که نسخه PC بازی با استقبال خوبی روبرو شد، نسخه های کنسولی نقدهای کمتری دریافت کردند. در سال 2005، این بازی همراه با Commandos 3: Destination Berlin به عنوان بخشی از Commandos Battle Pack توسط Feral Interactive همراه شد. نسخه بازسازی شده بازی، Commandos 2 – HD Remaster، دارای گرافیک و کنترل های به روز، توسعه یافته توسط Torus Games و منتشر شده توسط Kalypso Media در سال 2020 منتشر شد.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.