ّ

دانلود بازی Forza Horizon 5 کرک آنلاین

دانلود بازی Forza Horizon 5 کرک آنلاین

ماجراجویی‌های جدیدی در بازی Forza Horizon 5 در انتظار شما هستند. مناظر حیرت‌انگیز، پویا و زنده‌ای را نظاره‌گر هستیم که دنیای جهان‌باز مکزیک را بیشتر برای‌مان معرفی خواهد کرد. با دانلود بازی Forza Horizon 5 کرک آنلاین همراه گیم کیو باشید.

رقابت‌های اتومبیل‌رانی آرکید همراه با صحنه‌های اکشن بی‌حد و حصری را خواهیم دید که می‌توانید با بهترین ماشین‌های خودتان در این ماجراجویی‌ها قرار گرفته و کاوش در جهان بزرگ آن را شروع کنید. این ماجراجویی انتهایی نداشته و می‌توانید تا دور دست‌ها رانندگی کنید. اکسپدیشن‌های نفس‌گیری را در سرتاسر جهان آن مشاهده می‌کنیم و خواهید دید که مکزیک همواره در حال تکامل خواهد بود. می‌توانند رانندگی سرگرم کننده‌ای را در چنین جهانی تجربه کنید. دنیایی از مکان‌های شگفت انگیز همراه با کنتراست بالا را در این بازی می‌بینیم که کاوش در آن را لذت بخش خواهد کرد. بیابان‌های زنده، جنگل‌های سرسبز، شهرهای تاریخی، ویرانه‌ها تاریخی، سواحل بکر، دره‌های وسیع و آتفشان‌هایی پوشیده از برف، نمونه‌هایی از چنین جهانی است که با گستره بسیار بزرگی در اختیار شما خواهد بود. ماجراجویی خود را می‌توانید ادامه داده و وارد کمپین آن با صدها ماموریت اصلی و جانبی شوید.

می‌توانید در فعالیت‌هایی که دوست دارید، شرکت کرده و با شخصیت‌های جدید آشنا شوید. ماموریت‌های این بازی در قالب Horizon Story در اختیار شما خواهد بود و از آثار قبلی این مجموعه الهام گرفته شده است. رویدادهای آب و هوایی مهیجی را می‌بینیم که مانند طوفان‌های گرد و غبار و سیل‌های گرمسیری در این محیط زیبا راه خواهند افتاد. فصول بازی منحصربه‌فرد و پویا بوده و دقیقا بر پایه مکزیک پیاده‌سازی شده است. هر هفته این شرایط آب و هوایی تغییر پیدا می‌کنند. می‌توانید رویدادهای جدید همراه با چالش‌ها و کلکسیونی از اچیومنت‌ها را داشته و وارد مناطق جدید شوید. هیچ دو فصلی یکسان نخواهند بود و همین کافی است که ساعت‌ها و ماه‌ها از حضور در آن‌ها لذت ببرید. می‌توانید با بازیکنان دیگر یک اتحاد نشکیل داده و وارد بخش Horizon Arcade شوید. در این بخش، یک سری چالش‌های سرگرم کننده هم وجود دارد که نبردهای اکشن و سرگرم‌کننده را به همراه خواهد داشت.

راهنمای نصب
  • برنامه استیم را اجرا کنید(دانلود)
  • سپس وارد پوشه بازی شوید و فایل ForzaHorizon5_Loader.exe را اجرا کنید.
  • وقتی وارد بازی شدید باید بازی رو تا جایی که بخش Multiplayer باز شود بازی کنید.
  • باید برنامه های Microsoft Store و Xbox در سیستم نصب باشند.

رفع ارور Error Code: 5
  • باید فایل ForzaHorizon5_Loader.exe را در حال Run As Admin اجرا کنید و از V.P.N استفاده کنید.
دعوت دوستان در آنلاین
  • ابتدا برای فعال سازی انوایت بازی فایل Enable_Invites_FH5.bat را در حالت Run As Admin اجرا کنید.
  • حالا میتونید دوستان خود را از برنامه Xbox دعوت کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز 10 ورژن 1909 به بالا
  • پردازنده : Intel i5-4460 یا AMD Ryzen 3 1200
  • رم : 8 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GTX 970 یا AMD RX 470
  • دایرکت ایکس : نسخه 12
  • فضای مورد نیاز : 110 گیگابایت
اطلاعات فایل

سازنده : Playground Games


ورژن بازی : 1.614.070


حجم کل : 163 گیگابایت

باکس دانلود
دانلود با لینک مستقیم – پارت 1 دانلود با لینک مستقیم – پارت 2 دانلود با لینک مستقیم – پارت 3 دانلود با لینک مستقیم – پارت 4 دانلود با لینک مستقیم – پارت 5 دانلود با لینک مستقیم – پارت 6 دانلود با لینک مستقیم – پارت 7 دانلود با لینک مستقیم – پارت 8 دانلود با لینک مستقیم – پارت 9 دانلود با لینک مستقیم – پارت 10 دانلود با لینک مستقیم – پارت 11 دانلود با لینک مستقیم – پارت 12 دانلود با لینک مستقیم – پارت 13 دانلود با لینک مستقیم – پارت 14 دانلود با لینک مستقیم – پارت 15 دانلود با لینک مستقیم – پارت 16 دانلود با لینک مستقیم – پارت 17 دانلود با لینک مستقیم – پارت 18 دانلود با لینک مستقیم – پارت 19 دانلود با لینک مستقیم – پارت 20 دانلود با لینک مستقیم – پارت 21 دانلود با لینک مستقیم – پارت 22 دانلود با لینک مستقیم – پارت 23 دانلود با لینک مستقیم – پارت 24 دانلود با لینک مستقیم – پارت 25 دانلود با لینک مستقیم – پارت 26 دانلود با لینک مستقیم – پارت 27 دانلود با لینک مستقیم – پارت 28 دانلود با لینک مستقیم – پارت 29 دانلود با لینک مستقیم – پارت 30 دانلود با لینک مستقیم – پارت 31 دانلود با لینک مستقیم – پارت 32

آخرین بروزرسانی : 4 مهر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

2 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • دلیری

    07 آبان 1402 12:06

    آیا به صورت آفلاین میشه بازی کرد ؟

    • fattah

      07 آبان 1402 12:34

      سلام
      بله می تونید آفلاین هم بازی کنید.