ّ

دانلود ترینر بازی Persona 3 Reload

دانلود ترینر بازی Persona 3 Reload

شما می توانید با ترینر بازی Persona 3 Reload از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Persona 3 Reload همراه گیم کیو باشید.

بازی کامپیوتر Persona 3 Reload یک گیم ویدیویی نقش‌آفرینی است که توسط آتلوس توسعه یافته و منتشر شده است. ریلود یک بازسازی از Persona 3 (2006) است، چهارمین نصب اصلی سری پرسونا است، که خود بخشی از مجموعه بزرگتر Megami Tensei است. مانند بازی اصلی، قهرمان یک دانش‌آموز دبیرستانی است که ده سال پس از مرگ والدینش در یک تصادف خودرویی وارد شهر خود می‌شود. او به زودی قدرت فراخوانی یک Personaرا – بروز جسمی از روح درونی‌اش – به دست می‌آورد و به گروهی از کاربران پرسونای مشابه به نام Specialized Extracurricular Execution Squad (S.E.E.S.) می‌پیوندد. با هم، آن‌ها مأمورند که سایه‌ها را شکست دهند و راز ساعت تاریک را کشف کنند.

Persona 3 Reload هسته‌ای خود را از ترکیب سنتی بازی نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی اجتماعی حفظ می‌کند، اما از نظر ظاهری، گرافیکی و مکانیکی بازسازی شده است تا سیستم‌ها و ویژگی‌هایی که از زمان انتشار اصلی Persona 3 معرفی شده‌اند ویژگی‌هایی که ابتدا در Persona 5 (2016) پیاده‌سازی شده‌اند، را یکپارچه کند. به علاوه از بازسازی‌های پایه، ریلود عناصر بسیاری از رابط کاربری گرافیکی خود را بهبود داده تا بازنمایی به‌روز شده ورود‌های بعدی را منعکس کند. برای وظایف حساس به داستان، توضیحات هدف زیر نمایش تاریخ، زمان روز و فاز ماه اضافه شده‌اند که فعالیت‌هایی که باید برای پیشرفت داستان انجام شود را فهرست می‌کند، که از نظر عملکردی مشابه با صفحه نمایش سرسرا Persona 5 است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 15 بهمن 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.