ّ

دانلود ترینر بازی 2019 Grid

دانلود ترینر بازی 2019 Grid

شما می توانید با ترینر بازی 2019 Grid از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی 2019 Grid همراه گیم کیو باشید.

بازی 2019 Grid در سبک اکشن ، شبیه ساز و مسابقه ای توسط Codemasters منتشر و توسعه داده شده است . این بازی دارای گیم پلی ای مسابقه ای و ماشین سواری می باشد و امکان بازی به صورت چند نفره را دارد و به شما رقابتی هیجان انگیز را پیشنهاد می دهد . روش بازی خود را پیدا کنید و مسابقات را با استفاده از آن فتح کنید . با پیروزی های خود جایگاهی را در دنیای 2019 Grid پیدا کنید و با بهترین ماشین های مسابقه ای و مشهور ترین رانندگان در خاص ترین نقاط دنیا رقابت کنید . گستره وسیعی از ماشین ها با کلاس های مختلف در دسترس است که می توانید با پیشرفت در بازی به هرکدام از آن ها پیدا کنید .

صرف نظر از تمام ماشین ها و کلاس ها و مود ها بازی 2019 Grid شما را در مسابقاتی غیرقابل پیش بینی قرار می دهد که می توانید هیجان ، سرگرمی و لذت را در هر رقابت حس کنید . پیروزی در مسابقات پاداش ها و جوایز ارزنده ای را به همراه دارد . رقابت ها و چالش های بسیاری در بازی وجود دارند و شما می توانید رقابت مورد علاقه خود را انتخاب کنید . مسابقات در مکان هایی در سراسر دنیا برگزار می شوند که هر کدام دارای سطحی مخصوص به خود می باشد . در طول مسابقات می توانید به ماشین های دیگر ضربه بزنید و صدمات جدی ای را وارد کنید . راننده های هوش مصنوعی بازی هر کدام دارای نقاط ضعف و قدرت متنوعی هستند که با تشخیص شان می توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید .

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 23 مهر 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.