ّ

دانلود ترینر بازی Like a Dragon Infinite Wealth

دانلود ترینر بازی Like a Dragon Infinite Wealth

شما می توانید با ترینر Like a Dragon Infinite Wealth از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Like a Dragon Infinite Wealth همراه گیم کیو باشید.

بازی Like a Dragon Infinite Wealth یک گیم ویدیویی نقش‌آفرینی است که به زودی عرضه می‌شود، توسعه داده شده توسط استودیو Ryu Ga Gotoku و انتشار یافته توسط Sega. در “ثروت بی‌پایان”، ایچیبان کاسوگا، قهرمان بازی “یاکوزا: مانند اژدها” و کازوما کیرو، قهرمان اصلی این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند و داستان در اولین مکان خارجی این فرنچایز، هاوایی، علاوه بر محیط‌های آشنا در ژاپن روی می‌دهد. کاسوگا و کیرو همراه با متحدان قدیمی و جدید خود به همکاری می‌پردازند تا کاسوگا بتواند مادرش را در هاوایی پیدا کرده و با او دوباره ملاقات کند، در حالی که کیرو برای زنده ماندن با سرطان مبارزه می‌کند.

در بازی Like a Dragon Infinite Wealth، بازیکنان کنترل ایچیبان کاسوگا و کازوما کیرو، و اعضای گروه مربوط به آنها را به عهده می‌گیرند و منطقه ایسِزاکی ایجینچو در یوکوهاما، به علاوه شهر هونولولو در هاوایی را کاوش می‌کنند. مشابه بازی “یاکوزا: مانند اژدها”، این بازی نیز از سیستم مبارزه نوبتی برای تمام شخصیت‌های قابل بازی استفاده می‌کند. هر شخصیت می‌تواند از میان تعداد زیادی از “مشاغل” انتخاب کند که مانند کلاس‌ها عمل می‌کنند و ویژگی‌ها و سبک‌های بازی متمایزی به آنها می‌بخشند. شغل منحصر به فرد کیرو، “اژدهای دوجیما”، به او این قابلیت را می‌دهد که بین سبک‌های مبارزه متعدد جابجا شود، در حالی که به او اجازه می‌دهد به طور موقت به مبارزات واقعی و به سبک درگیری‌های قبلی مجموعه “مانند اژدها” بپردازد.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 12 اسفند 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.