ّ

دانلود ترینر بازی MechWarrior 5 Mercenaries

دانلود ترینر بازی MechWarrior 5 Mercenaries

شما می توانید با ترینر بازی MechWarrior 5 Mercenaries از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی MechWarrior 5 Mercenaries همراه گیم کیو باشید.

بازی MechWarrior 5 Mercenaries در سبک های اکشن و شبیه سازی می باشد که توسط کمپانی Piranha Games ساخته و منتشر شده است. این بازی پنجمین نسخه‌ از سری MechWarrior و اولین عنوان مستقل تک نفره آن محسوب می شود که نسخه قبلی آن حدود نوزده سال پیش در سال 2001 عرضه شد. داستان بازی MechWarrior 5 Mercenaries در سال 3015 اتفاق می افتد، زمانی که بشریت هزاران سیستم را که در مناطق وسیعی از نقاط مختلف فضا پراکنده شده اند، طی قرن ها درگیری، به استعمار خود درآورده است. جبهه های نبرد آینده تحت سلطه یکسری ماشین آلات تحت عنوان MechWarriors قرار گرفته و خلبانان نخبه این ماشین های جنگی غول پیکر معروف به BattleMechs هستند، حال وقت آن است که تبدیل به یک مزدور شوید.

به عنوان وارث یک شرکت مزدور که دوباره در شعله های تخریب نزدیک خود به دست جناح های توطئه شده متولد شد، ماموریت شما برای رسیدن به شکوه و انتقام ، سالهای نوری را باید طی کنید، زیرا در سفر خود موضوعاتی از فتنه های بین ستاره ای را تعقیب می کنید تا یک فرمانده نخبه و مأمور مزدور شوید. بخش داستانی این بازی با محوریت ماجراهای یک خلبان یا Pilot تازه‌ کار و ربات‌های جنگجو شکل گرفته که این خلبان به انتخاب خودش، برای گروه ‌های گوناگون درگیر نبرد می‌ جنگد. به عنوان یک خلبان ربات BattleMech ، دشمن را ویران کنید که این تخریب شامل مخازن، وسایل نقلیه زمینی ، هواپیما ، دفاع پیشرفته و پایگاه های تقویت شده می شود. کل شهرها را سطح بندی کرده و ارتشهای دشمن را در حالی که صدها نوع مختلف از BattleMech را سوار می شوید، از پا درآورید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 مرداد 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.