عناوین تیر اندازی اول شخص بر خلاف سبک و سیاق سادهشان، از مکانیزمهای گوناگونی تشکیل شدهاند. از نحوه جلو روی کاراکتر گرفته تا المانهای تیر اندازی، همه و همه در کیفیت نهایی اثر و موفقیتش در میان گیمر ها تأثیر گذارند. تاکید استودیو سازنده بر روی المانهای مختلف یک بازی، موجب میشود عناوینی در یک سبک و ظاهر اما با باطنی متفاوت تولید شوند، همین موضوع سبب میشود تا شاهد طرفدارهای مختلف برای بازیهای متفاوت باشیم.
ر حالی که بسیاری از استودیو های مطرح بازی سازی چون EA سعی در ارائه عناوینی صرفاً سرگرم کننده دارند، اعضا استودیو Ubisoft سعی در ساخت یک بازی داشتند. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege عنوانی است که بر اساس افکار این تیم ساخته شده است. بازیای بدون بخش داستانی، اما با تاکید بسیار بر روی بخش چندنفره و کار تیمی که سعی در تمایز با دیگر عناوین هم سبک و هم رده خود داشته است. در هر صورت یوبیسافت تصمیم گرفت در این بازی دیگر خبری از بخش داستانی نباشد، و تمام تمرکزش را روی بخش چندنفره بازی جذب کرده است. با وجود المانهای تاکتیکی و فنی نسخههای قبلی و ویژگیهای نسل هشتم بازیهای ویدئویی، به نظر میرسد شاهد یک بازی هیجان انگیز خواهیم بود.
پیش از آن که به انجام بازی بپردازید، این بازی طی ده مرحله کوتاه سعی میکند تمام عناصر گیم پلی بازی را یادتان بدهد. این مراحل که هر کدام با یک Operator برگزار میشوند، سعی در آموزش نحوه بازی با کاراکتر های موجود به شما دارند. این کاراکتر های بازی هسته اصلی گیم پلی را تشکیل میدهند و در قالب دو گروه به نامهای مهاجم و مدافع با قابلیتهای منحصر به فرد به مبارزه با یک دیگر میپردازند. همانطور که انتظار میرفت، اپراتورها و انتخاب درستشان کاملاً در خدمت کار تیمی هستند و پیروزی بدون یک انتخاب صحیح غیر ممکن خواهد بود. اما گیم پلی در سیج، بر پایه رویارویی دو تیم پنجنفره یکی مدافع و دیگری مهاجم است، که چندین راند به مبارزه میپردازند و هرکدام سریعتر به راند 3 برسد برنده است.
برای وارد کردن کد ها باید دکمه ‘ را زده و در کنسول باز شده کد مورد نظر را وارد کنید و سپس دکمه Enter را بزنید.