ّ

دانلود ترینر بازی Satisfactory

دانلود ترینر بازی Satisfactory

شما می توانید با ترینر بازی Satisfactory از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Satisfactory همراه گیم کیو باشید.

Satisfactory یک بازی جهان باز می باشد که در تاریخ 17 اکتبر 2018 برای پلتفرم PC منتشر شد . به FICSIT خوش آمدید ! FICSIT کمپانی ای است که در زمینه تحقیق و توسعه تکنولوژی های جدید فعالیت می کند . شما عضو پروژه جدید شرکت هستید و به سیاره های بسیاری فرستاده می شوید تا در این پروژه با شرکت همکاری کنید. پروژه ای که به خاطر ترس از زندگی و کار نمی توانم چیزی درباره اش به شما بگویم . شما در بازی Satisfactory نقش یک مهندس و پیشرو را دارید، به همین خاطر می توانید چیز های مختلفی بسازید و کاری کنید که به صورت خودکار، کار ها را انجام دهند، می توانید در سیاره های مختلف به گردش بپردازید و از منابع آنها استفاده کنید، با ساکنان سیاره های مختلف آشنا شوید و …

شما در Satisfactory سه هدف اصلی دارید. هدف اول ساختن ( Construct ) است، شما باید کارخانه FICSIT تان را جوری بسازید که بعد ها بتوانید آن را گسترش دهید. هدف دوم خودکار ( Automate ) سازی . برای راحت تر کردن کار شما، سازندگان بازی Satisfactory ماشین ها و قطار های خودکاری را ساخته اند که با استفاده از آنها می توانید سیستم حمل و نقل دلخواهتان را راه اندازی کنید. و هدف آخر کاوش و بهره برداری ( Explore & Exploit ) است. برای گسترش کارخانه FICSIT تان باید سیاره های مختلف را بگردید و منابع مورد نیازتان را پیدا کنید. شما در سیاره ی فضایی ناشناخته هستید، پس مراقب باشید . اگر مجبور نیستید، تنها جایی نروید و یادتان باشد از محافظ استفاده کنید !

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 15 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.