ّ

دانلود ترینر بازی Dragon Ball Z Kakarot

دانلود ترینر بازی Dragon Ball Z Kakarot

شما می توانید با ترینر بازیDragon Ball Z Kakarot از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Dragon Ball Z Kakarot همراه گیم کیو باشید.

بازی Dragon Ball Z Kakarot یک شاهکار دیگر که استودیو محبوب و معروف BANDAI NAMCO در E3 2019 آنرا معرفی کرد. این استودیو تا به الان بازی های بسیار محبوبی مانند تیکن را منتشر کرده است، و انتظار میرود تا این بازی همانند دیگر بازی های منتشر شده سبک فوق العاده ای داشته و بازخورد های خوبی را از آن خود کند. داستان Goku و Z Fighters ها را مجدد تجربه کنید! بجنگید، زندگی کنید و با Goku، Gohan و Vegeta یاد بگیرید. در طی بازی منطقه های جدید را کشف کرده و در جای جای آنها جست و جو کرده و منابع جدید را کشف کنید. رویداد های متفاوت را تجربه کرده و با نهایت انرژی خود دشمنان را نابود کنید. از قدرت های منحصر به فرد شخصیت های بازی استفاده کرده و ضربات دشمن را دفع کنید.

از دیگر ویژگی های بازی قابلیت ارتقای توانایی های قهرمان شما میباشد، به این صورت که میتوانید با جلو رفتن در بازی و باز کردن آیتم های جدید تر مهارت های جدیدی نیز به قهرمان خود اضافه کنید. سعی کنید تا تنها مانند Z Fighters ها نجنگید، بلکه تلاش کرده تا همانند آنها زندگی کرده و دستاورد های بیشتری را کسب کنید. شما اگر نسخه های قبلی این بازی را انجام داده باشید به خوبی میتوانید حدس بزنید که این نسخه که قرار است در سال 2020 منتشر شود چه هیجانی را با خود می آورد. در این نسخه از بازی Gohan در ماموریت های مختلف دشمنان را نابود میکند. یکی از خبر های خوب این است که هنوز شخصیت محبوب Goku در بازی Dragon Ball Z Kakarot حضور داشته و او نیز به مبارزه با دشمنان میپردازد. در جای جای دنیا به جست و جو پرداخته و هر چیزی هرچند کوچک و بی ارزش را بررسی و اگر فکر کردید که به کارتان می آید، آنرا جمع آوری کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 9 آبان 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.