ّ

دانلود ترینر بازی Street Fighter V

دانلود ترینر بازی Street Fighter V

شما می توانید با ترینر بازی Street Fighter V از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر Street Fighter V همراه گیم کیو باشید.

بدون شک می‌توان سری Street Fighter را یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ دانست، این سری که در طول تاریخ خود با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده چند سالی می‌شود که از رقیبان قدیمی خود یعنی سری مرتال کامبت و تیکن عقب‌مانده است، یکی از دلایل افت سری Street Fighter تمرکز بیش‌ازحد استودیوی سازنده‌ی این سری یعنی Capcom بر روی بازار شرق است، همچنین فراز نشیب‌های چند سال اخیر کپکام نیز بر افت این سری بی‌تأثیر نبوده است، آخرین نسخه از این سری یعنی Street Fighter V در سال 2016 در دسترس قرار گرفت و توانست با گیم پلی خوب و گرافیک هنری دوست‌داشتنی‌اش نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند.

همانند دیگر عناوین سبک بازی های مبارزه‌ای Street Fighter V نیز سیر داستانی به‌خصوص و سرگرم‌کننده‌ای ندارد و تمامی تمرکز بازی بر روی به تصویر کشیدن شخصیت‌ها در میدان مبارزه است، البته همانند نسخه‌های قبلی هر کدام از شخصیت‌های بازی داستان مخصوص به خود را دارند که در طول بازی با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید. گیم پلی بازی Street Fighter V همچنان همانند نسخه‌های قبل اعتیادآور و چالش‌برانگیز طراحی‌شده است، هوش مصنوعی بازی در درجات سختی بالا به‌سادگی تسلیم نخواهد شد و شما برای از پای درآوردن حریفان دچار دردسر خواهید شد، فینیشر ها و ضربات تمام‌کننده نیز همچنان در بازی وجود دارند و هرکدام از شخصیت‌ها حرکات مخصوص به خود را دارند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.