ّ

دانلود ترینر بازی Wolcen Lords of Mayhem

دانلود ترینر بازی Wolcen Lords of Mayhem

شما می توانید با ترینر بازی Wolcen Lords of Mayhem از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر Wolcen Lords of Mayhem همراه گیم کیو باشید.

بازی Wolcen Lords of Mayhem جدیدترین اثر استودیو WOLCEN Studio می باشد که از ۲۴مارس ۲۰۱۶ شروع به انتشار بازی خود به صورت دسترسی زودتر از هنگام کرده است. این بازی در سبک نقش آفرینی، هک و اسلش و اکشن می باشد که توانسته نمرات بسیار مثبتی را از سمت کاربران در دو شبکه Steam و GOG دریافت کند. بازی به صورت جهان آزاد می باشد که در دنیایی آشفته و از هم پاشیده روایت می شود. محیط بازی به لطف انجین بازی سازی CryEngine از رندرهای بسیار زیبا بهره مند می باشد. بازی Wolcen Lords of Mayhem دارای سیستم نبرد پویا و با سرعت بالا می باشد که بر اساس حرکات ترکیبی و حملات پرقدرت، دوژ، دش، هک، اسلش و وردهای ویران کننده برای نابودی دشمنان بنا شده است و تمامی این امور مبتنی بر اسلحه می باشد.

این بازی دارای هیچ کلاس محدودیتی نمی باشد و با استفاده از “سیستم مخالف منابع” می تواند با هر شیوه ی بازی که گیمر انتخاب می کند، تطبیق پیدا کند. در برنامه های توسعه بازی، به کارگیری بخش کو-آپ می باشد تا پلیرها بتوانند جادوهای خود را ترکیب کرده و تعاملات زنجیره ای را ایجاد کنند تا بتوانند در نبردهای گسترده تری پیروز شوند. در بازی Wolcen Lords of Mayhem شما یک افسر بازنشسته از Human Republic می باشید که به دلیل توسعه ی نیروهای جادویی ناخواسته باید همواره در حال فرار باشید. به دلیل اینکه شما تحت نظر انسان ها هستید و هیولاهای Wild برای شما نقشه مرگ کشیده اند، گروهی مرموز با نام Templars شما را استخدام می کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.