ّ

دانلود ترینر بازی DOOM Eternal

دانلود ترینر بازی DOOM Eternal

شما می توانید با ترینر بازی DOOM Eternal از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر DOOM Eternal همراه گیم کیو باشید.

بازی DOOM Eternal در سبک شوتر اول شخص می باشد که توسط استودیوی مشهور id Software ساخته شده و کمپانی ناشر Bethesda Softworks وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این عنوان پنجمین نسخه در سری فوق العاده محبوب و پرطرفدار DOOM می باشد که با موتور گرافیکی جدید id Tech 7 توسعه یافته است. در دانلود بازی DOOM Eternal شما بار دیگر در نقش کاراکتر اصلی این فرانچایز یعنی DOOM Slayer قرار می گیرید و هنگامی به زادگاه خود باز می گردید که در می یابید زمین مورد هجوم شیاطین قرار گرفته است. با استفاده از قدرت های او جهنم را ویران نموده و اطلاعاتی درباره گذشته این شخصیت و مأموریت ماندگار او برای قلع و قمع کردن دیوها و نیروهای شیطانی به دست آورید.

در کل می توانیم بگوییم بازی DOOM Eternal تمام ویژگی ‌های معروف این مجموعه را داراست؛ ویژگی ‌هایی همچون اکشن ‌های سریع و خونین، گیم ‌پلی هیجان‌انگیز و وجود انواع و اقسام دشمنان جهنمی که کشتن آن‌ها کار راحتی نخواهد بود و البته شخصیت اصلی نیز به تعداد زیادی اسلحه جدید مجهز شده است. بازگشت دشمنان قدیمی این فرانچایز نظیر Pain Elemental, Arachnotron و Archvile نیز به عنوان بخشی از ویژگی های هیجان انگیز بخش گیم پلی این نسخه می باشد. البته شخصیت اصلی صاحب یک مخفیگاه بوده که در آن می ‌توانیم اطلاعات بیشتری را در رابطه با شخصیت Doom Slayer و احتمالا گذشته‌ وی به دست آوریم. برای به اتمام رساندن بخش داستانی بازی فقط ۱۸ الی ۲۲ ساعت زمان لازم دارید که بستگی به نوع بازی شما نیز دارد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.