ّ

دانلود ترینر بازی Planet Zoo

دانلود ترینر بازی Planet Zoo

شما می توانید با ترینر بازی Planet Zoo از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Planet Zoo همراه گیم کیو باشید.

Planet Zoo یکی از بازی های بسیار جذاب و متفاوت در سبک شبیه سازی است که توسط شرکت بازی سازی بسیار مطرح و محبوب Frontier Developments ساخته شده است. زمان ارائه این بازی بسیار پرطرفدار 5 نوامبر سال 2019 اعلام شده است که بدون شک بسیاری از مخاطبین علاقمند به این سبک از بازی ها بی صبرانه منتظر ارائه این بازی بسیار زیبا هستند. این بازی با ارائه محیط گرافیکی فوق العاده که از تریلرهای این بازی متوجه آن خواهیم شد، سعی در ارائه یک سیر داستانی متفاوت و منحصر به فرد از آنچه که پیش از این شاهد آن بوده ایم، کرده است.

پیش از این بازی های شبیه سازی اغلب با داستان هایی تکراری و شبیه سازی خانه ها و ایفای نقش شهردار، سعی داشتند تا مخاطبین را به این سبک از بازی ها علاقمند کنند. ولی اینبار شما با بازی Planet Zoo می توانید یک دنیای زیبا و واقعی از حیوانات وحشی را در باغ وحش بسیار بزرگ خودتان ایجاد کنید. ایجاد زیستگاه های منحصر به فرد و چشم اندازهای وسیع، تصمیم گیری های بزرگ و انتخاب های معنی دار، و ایفای نقش در زمینه حامیان حیوانات، همه و همه حاکی از بازی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که بدون شک مخاطبین را مجذوب خود خواهد کرد. این بازی پس از ارائه تریلرهایش، مورد توجه بسیاری از منتقدین نیز قرار گرفت که باید منتظر ارائه این بازی و استقبال های فراوان از آن باشیم.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 10 بهمن 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.