پسورد کپی شد

دانلود ترینر بازی Tropico 6

دانلود ترینر بازی Tropico 6

​شما می توانید با ترینر بازی Tropico 6 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Tropico 6 همراه گیم کیو باشید.

بارها به تمدن‌های بزرگ بشری مانند روم و ایران نگاه انداخته‌ایم و برای یک‌لحظه هم که بوده خواسته‌ایم جا پای قیصرها و شاه‌ها و پیشواها بگذاریم و یک ملت را از صفر به صد برسانیم و آوازه تمدن خود را به همه جهان برسانیم. سری بازی‌های Tropico به‌خوبی توانسته این هدف را به‌غایت برساند و مانند دیگر بازی‌های سبک شهرسازی، تنها با بدهکار شدن به‌سوی درهای شکست راهنمایی نخواهید شد و اینجا یک جزیره را به دست خواهید گرفت و می‌توانید دیکتاتوری خود را راه بیندازید! از کمونیست‌ها گرفته تا کاپیتالیست ها به شما فشار خواهند آورد و باید هر بار پیروز انتخابات از صندوق بیرون بیایید وگرنه برای همیشه از جزیره سبز و خوش آب‌وهوای خود بیرون انداخته خواهید شد.

Tropico 6 باتجربه نسخه‌های قبلی خود برگشته است و این بار نیز استودیو Limbic Entertainment کار را دست گرفته است و Kalypso Media نیز آن را روانه بازار کرده است. Tropico 6 شمارا به پایه و اساس تمدن بشری و همان کشاورزی و دام داری می‌برد و باید آن‌قدر سرمایه کسب کنید که بتوانید معاهده استقلال بنویسید و برای همیشه یک ملت آزاد شوید. با استقلال، همه‌چیز به‌یک‌باره روی دوش شما می‌افتد و به‌عنوان رئیس‌جمهور این جزیره باید آن را به‌پیش برانید و مردم سراسر دنیا را به خود بکشانید. بازی همان‌طور که شما می‌خواهید پیش می‌رود و می‌توانید در نقش یک دیکتاتور خشن و شیطانی ظاهر شوید یا اینکه یک لیبرال باشید و به‌جای شوروی با ایالات‌متحده دست دوستی بفشارید. همه‌چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 29 مهر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.