ّ

دانلود ترینر بازی Saints Row The Third Remastered

دانلود ترینر بازی Saints Row The Third Remastered

شما می توانید با ترینر بازی Saints Row The Third Remastered از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Saints Row The Third Remastered همراه گیم کیو باشید.

همه بازی‌های ویدیویی به دنبال واقعیت‌گرایی نیستند و بعضی مانند فیلم‌های هندی تنها به دنبال فانتزی و گریز از واقعیت هستند. سری بازی Saints Row نیز دقیقاً همین مسیر را پیش‌گرفته است و یک دنیای جهان باز را ارائه داده است که نهایت فانتزی و کمدی است. ششمین نسخه از این سری در سال 2011 و توسط Deep Silver راهی بازار شد. این بازی کنترل یک گروه خبیث را به دست ما داد که باید در شهری گمنام به دنبال کسب قدرت می‌گشتیم. استودیو Sperasoft بعد از مدت‌ها تصمیم به ریمستر این بازی گرفته است و بازی Saints Row The Third Remastered با گرافیک و جلوه‌های بصری تازه به بازار بازی‌های ویدیویی برگشته است.

بازی Saints Row The Third Remastered کنترل رهبر یک گروه تبه‌کار را به شما می‌دهد و حالا با پراکنده شدن گروه‌های قدیمی در نسخه دوم به شهر Steelport نقل‌مکان کرده‌اید و این دفعه با سه گروه تبه‌کار دیگر روی به دست آوردن کنترل شهر تلاش می‌کنید. شما به‌عنوان رئیس گروه باید افراد خود را از دل یک گروه کوچک به امپراتور خلاف شهر تبدیل کنید و در این راه مشکلات زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. این شما هستید که شخصیت‌سازی بازی را در دست دارید و برای همین لازم است که شخصیت مناسبی را بسازید زیرا که او تا آخر بازی با شما خواهد بود و همچنین ظاهر و شخصیتش روی کارها و تصمیماتش نیز تأثیر خواهد گذاشت. بازی شخصیت‌های بسیار جالبی را در دل خود قرار داده است که حسابی از جک‌های آن‌ها لذت خواهید برد و همچنین با قهرمان‌های بازی‌هایشان هوش ازسرتان خواهد رفت. این بازی برعکس نسخه‌های پیشین شمارا مجبور به گشت‌وگذار داخل نقشه نمی‌کند و هر کاری که مایل باشید را انجام خواهید داد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 7 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.